Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?

Data: 2016-01-17 19:00:50
Autor: Budzik
Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?
Użytkownik Lisciasty lisciasty@post.pl ...

Przerysowałem samochód sąsiada na wąskim parkingu, napisałem
oświadczenie, opisujące całe zdarzenie, w tym szczegółowo uszkodzenia
obu samochodów. Podałem swoje dane (włącznie z numerem prawa jazdy,
kategoriami, numerem dowodu osobistego itp.), numer polisy,
adres wydawcy polisy i kupę innych dupereli (sąsiad chciał na wszelki
wypadek, to stwierdziłem że wpiszę). Szczegóły dotyczące obu
samochodów zostały zawarte, adnotacja o braku świadków również.
Dzisiaj jakiś młodszy likwidator spamuje mnie papierem, iż mam mu
dostarczyć:

- druk  "oświadczenie sprawcy", w którym jest nawet mniej informacji
niż w moim oświadczeniu - obustronną kopię dowodu rejestracyjnego
- obustronną kopię prawa jazdy

Czy ja mu to muszę dostarczyć faktycznie? Lub inaczej, czy nie dostarczając tego, spowoduję perturbacje w naprawie samochodu poszkodowanego? Niespecjalnie mi się chce tracić na to czas, zwłaszcza że jak kiedyś miałem podobną sprawę
to nikt ode mnie takich pierdół nie wymagał.
Poradźta!

Miałem kiedys podobną sytuację.
Spisane oswiadczenie na drodze plus potwierdzenie wszystkiego telefonicznie.

Potem meczyli mnie jeszcze o wypełnienie papierków ale ze szkoda była juz zlikwidowana a ja naprawde nie miałem czasu to troche ich zlewałem.
W koncu sie TU znudziło. :)

Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?