Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!

Data: 2009-10-12 14:37:46
Autor: Piotr
Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!
Pono w ameryce już można:

"Firma Apple postanowiła pomóc rodzicom i wypuściła na rynek
oprogramowanie do Iphone'a, dzięki któremu mogą oni sprawdzić, czy w
ich sąsiedztwie nie mieszka przestępca seksualny.
Oprogramowanie lokalizację podejrzanej osoby, wyświetlając adres jej
zamieszkania oraz zdjęcie. Od czerwca, kiedy stało się dostępne,
zostało pobrane ze strony internetowej Apple'a już ponad milion razy. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,I-Ty-mozesz-sprawdzic-czy-w-poblizu-mieszka-pedofil,wid,11585663,wiadomosc.html

I po co te łamanie praw człowieka? Nie lepiej zalegalizować te
pedofilię, przecie zboki są łagodne i współczujące... Piotr
PS. Za postympem idzie strach.

Data: 2009-10-12 09:04:35
Autor: Bruner
Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!
czyli kolejny amerykanski randkowy serwis, powinni go oczywiscie rozszerzyc na pedalow itd.

Data: 2009-10-12 15:07:08
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 09:04:35 -0400, Bruner napisał(a):

czyli kolejny amerykanski randkowy serwis, powinni go oczywiscie rozszerzyc na pedalow itd.

He, he... No tak, z całą pewnością to się rozwinie w Naszą-kiszkę...
Piotr

Data: 2009-10-12 15:29:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Oct 2009 15:07:08 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 12 Oct 2009 09:04:35 -0400, Bruner napisał(a):

czyli kolejny amerykanski randkowy serwis, powinni go oczywiscie rozszerzyc na pedalow itd.

He, he... No tak, z całą pewnością to się rozwinie w Naszą-kiszkę...

Nie lubisz Naszej Klasy?

Ty to w ogóle chyba ludzi nie lubisz Piotrze.

Data: 2009-10-12 19:30:06
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 15:29:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

He, he... No tak, z całą pewnością to się rozwinie w Naszą-kiszkę...

Nie lubisz Naszej Klasy?

Ty to w ogóle chyba ludzi nie lubisz Piotrze.

Znowu coś, komuś insynuujesz zgrzesiu? Co z ciebie za oszczercza
zgaga, rany Julek!
Piotr

Data: 2009-10-13 00:32:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Oct 2009 19:30:06 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Zgaga?

To może rozszyfruj co to za skrót myślowy: "Nasza-kiszka" ? --

Data: 2009-10-12 15:46:38
Autor: Grzegorz Z.
Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!
Dnia Mon, 12 Oct 2009 09:04:35 -0400, Bruner napisał(a):

czyli kolejny amerykanski randkowy serwis, powinni go oczywiscie rozszerzyc na pedalow itd.

Eee.... to przecież już standardowa opcja nie tylko w amerykańskich
"serwisach randkowych" a także w portalach społecznościowych.

Data: 2009-10-12 12:45:22
Autor: abner
Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!
On Mon, 12 Oct 2009 14:37:46 +0200, Piotr wrote:
(...)
I po co te łamanie praw człowieka?
(...)

W USA "prawa człowieka" rozumiane są w ten sposób, że rodzice mają prawo wiedzieć, czy w okolicy nie mieszka jakiś zboczek. Dobre podejście - moim zdaniem.

Data: 2009-10-12 14:52:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 12:45:22 +0000 (UTC), abner napisał(a):

W USA "prawa człowieka" rozumiane są w ten sposób, że rodzice mają prawo wiedzieć, czy w okolicy nie mieszka jakiś zboczek. Dobre podejście - moim zdaniem.

Może, ale ja kpiłem, myślałem że po całości wypowiedzi to widać. Piotr

Data: 2009-10-12 14:43:11
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:vq1mqc4qjzhn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   powyzszego proponowalbym u nas zastosowac
   ten sposob takze do esbekow.

   skonczylibysmy potem pewnie na roznosicielach
   gazet. :-/

   ar

Data: 2009-10-12 14:48:15
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 14:43:11 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

powyzszego proponowalbym u nas zastosowac
   ten sposob takze do esbekow.

To Apple aż tyle pamięci nie ma... A poza tym po penisa mi wiedzieć
gdzie taki mieszka? Żeby na szepermil się załapać?
Piotr

Data: 2009-10-12 14:50:59
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1wcuqmjnfx54e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   panslaviscie w nowym miejscu zamieszkania
   mogloby sie podobne ustrojstwo przydac.

   ze ja tez nie mam nie mam innych zmartwein? ;-)

   ar

Data: 2009-10-12 14:43:34
Autor: Prawusek
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
> [...]

    Jakie wspaniałe narzędzie do szantażu, niszczenia polityków i zwykłych
ludzi.
Nie jestem pedofilem, ale w Polsce hołota wypycha mnie z poszczególnych kont
i firm handlowych i aukcyjnych. Jeszcze trochę, a nikt nie będzie wiedział,
że istniałem.
    Kto? Jonkauer z GWniarzami, ssmani, kidnaperzy, Heniutek i inne Zenki...
    Pomysleć tylko - wystarczyło, że się urodziłem. Na długo przez
mikroelektroniką i Internetem.

Data: 2009-10-12 14:54:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 14:43:34 +0200, Prawusek napisał(a):

[...]

Bo za postympem idzie strach. Jeszcze tylko czipiki w musk i jakiś
wałkun przy konsoli kontrolnej...
I cześć.
Piotr

Data: 2009-10-12 14:55:34
Autor: gofi
W dniu 12.10.2009 14:37, Piotr pisze:
[...]

Polacy będą dumni że w ich sąsiedztwie mieszka osoba typu Polańskiego, to zaszczyt dla przeciętnego polaka jak jego dzieci będą biegać na kastingi.

Data: 2009-10-12 14:59:14
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 14:55:34 +0200, gofi napisał(a):

Polacy będą dumni że w ich sąsiedztwie mieszka osoba typu Polańskiego, to zaszczyt dla przeciętnego polaka jak jego dzieci będą biegać na kastingi.

He, he, a co poniektórzy to by mu nawet zalachociągowali... Tyle, że takiego problemu akurat nie mamy.
Piotr

Data: 2009-10-12 15:28:12
Autor: Grzegorz Z.
Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!
PS. Za postympem idzie strach.

A to wszystko przez te wasze wiare w duchi i halołyn.

Ale tego już nie wpastowałeś, bo by się jeszcze jakiś ateista pośmiał.

Data: 2009-10-12 19:31:51
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 15:28:12 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

PS. Za postympem idzie strach.

A to wszystko przez te wasze wiare w duchi i halołyn.

Ale tego już nie wpastowałeś, bo by się jeszcze jakiś ateista pośmiał.

W zastępstwie pośmiejemy się z twojego nieudolnego wekslarstwa.
Piotr

Data: 2009-10-13 00:33:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Oct 2009 19:31:51 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nieudolnego? Wekslarstwa?

Przecież to ten sam artykuł, którego fragment wpastowałeś:

Tysiące amerykańskich rodziców ogarnęła nietypowa gorączka, związana ze
strachem o dzieci, które z okazji nadchodzącego Halloween, mogą paść ofiarą
pedofili. Dla strachliwych rodziców wymyślono sposób, mający zapobiegać
ewentualnym tragediom - dzięki specjalnemu oprogramowaniu na telefon
komórkowy, mogą oni sprawdzić, czy w najbliżej okolicy nie mieszka żaden
niebezpieczny przestępca seksualny - informuje "The Times". http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,I-Ty-mozesz-sprawdzic-czy-w-poblizu-mieszka-pedofil,wid,11585663,wiadomosc.html?ticaid=18e98&_ticrsn=5

Sprawdź czy w pobliżu nie mieszka pedofil!