Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...

Data: 2009-06-02 22:15:28
Autor: Tzva Adonai
Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...
Uprasza się wszystkich o wypełnienie ankiety i opublikowanie swojego
wyniku...

Link do ankiety: http://wiadomosci.wp.pl/eurowybory_kompasa.html

***

Mój wynik:

Twoje poglądy najbardziej zgadzają się z programem:

PdP - CentroLewica - 68% zbieżnych odpowiedzi

Data: 2009-06-02 22:16:57
Autor: Tzva Adonai
Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...
Data: 2009-06-03 05:24:07
Autor: Panslavista
Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...
Twoje poglądy najbardziej zgadzają się z programem:

SLD-UP - 82% zbieżnych odpowiedzi

Data: 2009-06-03 07:54:06
Autor: Panslavista
Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...

Użytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h051dm$li3$1inews.gazeta.pl...
Twoje poglądy najbardziej zgadzają się z programem:

SLD-UP - 82% zbieżnych odpowiedzi

Podszywacz. Nie biorę udziału w takich mykach...

Data: 2009-06-03 11:25:20
Autor: Vic
Sprawdź na kogo powinieneś głosować !...
Tzva Adonai wrote:
Prawidłowy link: http://wiadomosci.wp.pl/eurowybory_kompasq.html

Ha, ha, wyszlo mi, ze moje poglady najbardziej zgadzaja sie z programem PiS (64% zbieznych odpowiedzi), Samoobrony (64%) i UPR (64%) :)
A ja jakos nie identyfikuje sie z tymi partiami... a zwlaszcza z ta pierwsza.

Sciema, panowie, sciema :)
Jaki program ma PiS to ja wiem: pelna wladza dla blizniakow.

Moje odpowiedzi:
1. Czy Traktat Lizboński wraz z Kartą Praw Podstawowych jest dobry dla Polski?  TAK
2. Czy Unia Europejska powinna zaostrzyć swoją politykę wobec Rosji?  TAK
3. Czy rządy poszczegĂłlnych krajĂłw powinny mieć prawo odcinania dostępu do internetu uĹźytkownikom pobierającym nielegalne pliki?  NIE
4. Czy Parlament Europejski w podejmowanych decyzjach powinien mieć na uwadze zasady i wartości chrześcijańskie?  TAK
5. Czy Unia Europejska powinna zliberalizować politykę imigracyjną?  NIE
6. Czy rządy poszczegĂłlnych krajĂłw Unii Europejskiej powinny wspomagać banki z pieniędzy publicznych?  NIE
7. Czy osoby homoseksualne powinny mieć zagwarantowane prawo do wykonywania dowolnego zawodu na terenie Unii Europejskiej?  TAK
8. Czy naleĹźy zaostrzyć kary dla kierowcĂłw łamiących przepisy na terenie Unii Europejskiej?  NIE
9. Czy walka z globalnym ociepleniem powinna być jednym z priorytetowych tematĂłw w Parlamencie Europejskim?  NIE
10. Czy organizacje walczące z terroryzmem powinny mieć prawo podsłuchiwania prywatnych rozmĂłw telefonicznych?  NIE
11. Czy Turcja powinna zostać krajem członkowskim Unii Europejskiej?  TAK

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Sprawdź na kogo powinieneś głosować!...