[BRE] Sprawdzaj± KRD

Data: 2012-10-10 09:32:25
Autor: olgierd
[BRE] Sprawdzaj± KRD
Dnia Wed, 10 Oct 2012 09:11:19 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Właśnie pobrałem sobie raport "kto Cię sprawdzał" z KRD na swój temat.
I tam widzę, że 5 czy 6 razy odpytywał się o mnie BRE.

Ale to w związku z tym, że usiłowałeś uzyskać jakiś kredyt? Czy tak, na wyrywki (lub wszelki wypadek)?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-10-10 12:26:32
Autor: Kamil Jońca
[BRE] Sprawdzaj± KRD
olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

Dnia Wed, 10 Oct 2012 09:11:19 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Wła¶nie pobrałem sobie raport "kto Cię sprawdzał" z KRD na swój temat.
I tam widzę, że 5 czy 6 razy odpytywał się o mnie BRE.

Ale to w zwi±zku z tym, że usiłowałe¶ uzyskać jaki¶ kredyt? Czy tak, na wyrywki (lub wszelki wypadek)?

"Mam wrażenie że" jest to zwi±zane z moimi wnioskami o KK, ale pewien
nie jestem. Wieczorem sprawdzę.

KJ

You will experience a strong urge to do good; but it will pass.

[BRE] Sprawdzaj± KRD