Sprawdzanie Forda w ASO

Data: 2011-02-16 11:17:24
Autor: Alex81
Sprawdzanie Forda w ASO
Witajcie ;-)
Po tym jak moj Lanos (doslownie) z dnia na dzien odjechal w nieznane,
mam zamiar nabyc droga kupna niespelna trzyletniego Focusa - auto z
polskiego salonu, caly czas serwisowane. I tu jest pytanie - auto bylo
z jednego miasta, wlasciciel przyjedzie do mnie, przy tym samochod
bedzie sprawdzany w ASO - czy ktos wie czy Ford ma wspolna baze danych
czy czeka mnie wycieczka? Dlaczego pytam - niedawno sprawdzilem jedna
307 wystawiona jako cudo niebite na Allegro - oj, czego sie nie
dowiedzialem ...

Z gory dziekuje ;-)

--
pzdr