Sprawdzanie numeru w jakiej sieci

Data: 2013-06-06 22:56:21
Autor: dizel
Sprawdzanie numeru w jakiej sieci
Witam
Tak się zstanawiam skąd takie serwisy typu w jakiej sieci albo sprawdz
numer mają dane odnośnie każdego numeru w danej sieci?
Znajomy przenosił ostatnio T-Mobile - Play i po przeniesieniu numeru z
rana od razu sprawdziłem na tych stronach i była prawidłowa informacja
odnośnie tego w jakiej sieci jest numer.
Co do stron operatorów to wiadomo bo mają dane ze swoich baz ale takie
strony to nie wiem skąd biorą przecież nie jest to ogólnie dostępne?

Pozdrawiam

Data: 2013-06-06 23:02:30
Autor: Klebespachtel
W dniu 2013-06-06 22:56, dizel pisze:
[...]

Inne strony biorą dane ze stron operatorów. Wystarczy odpowiednie zapytanie, parsowanie odpowiedzi i udostępnienie wyników na swojej stronie.

Sprawdzanie numeru w jakiej sieci