Sprawdzanie zawartosci paczki przy kurierze DHL.

Data: 2018-08-28 17:40:01
Autor: Robert Tomasik
Sprawdzanie zawartosci paczki przy kurierze DHL.
W dniu 28-08-18 o 09:29, ń pisze:
Zawsze ten sam stres. Dzwonek do drzwi (akurat masz wychodzić), pan
ze stosem paczek, ta środkowa dla nas. Bo kupiliśmy grabie lub
komputer. Przy grabiach można odpuścić (błąd! raz zamówiłem dwie
encyklopedie, w paczce była jedna, co odkryłem po herbacie), ale
czekam na notka. Przy nówce sztuce byłoby łatwiej, ale to lapek z
drugiej łapki (sam Pan se penknoł te stacje) za sporo groszy. Kupować
łańcuch do przywiązania kuriera na klatce przez 8 minut?? Filmować
rozpakowywanie kamerą trzymaną w piątej ręce??

Podpisujesz odbiór po sprawdzeniu paczki.

Data: 2018-08-28 13:28:24
Autor: Kris
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 17:40:26 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
W dniu 28-08-18 o 09:29, ń pisze:
> [...]
> rozpakowywanie kamerą trzymaną w piątej ręce??
> Podpisujesz odbiór po sprawdzeniu paczki.

Nie.
Odbierasz, podpisujesz protokół i sprwdzasz przesyłkę. No chyba że uszkodzenie widoczne  z zewnątrz to nie odbierasz przesyłki
Ale jak przesylka uszkodzona wewntrz a opakowanie nienaruszone to rozpakowujesz po podpisaniu protokołu odbioru i wtedy spisujesz protokół szkody. W ups masz na to 7 dni nawet
Jk uszkodzona

Data: 2018-08-28 18:31:59
Autor: ń
Sprawdzanie zawartosci paczki przy kurierze DHL.
Ale oparcie w prawie (leguraminie DHL, jakby co wysyłka z Niemiec)?
Bo na poczcie polskiej najpierw odbierasz, a później możesz sobie sprawdzać lub wyrzucić Twoja wola (no chyba, że wykupiona przez nadawcę osobna usługa sprawdzenia zawartości).
Na poczcie załatwiałem to tak, że ustawiałem się pod najjaśniejszą kamerą i tam rozpakowywałem.
Ale w przypadku lapka to nie tylko kwestia zawartości sztuka jedna, lecz czy zawartość działa, na co po prostu nie ma czasu (no chyba ze kurier to szwagier).

-- -- -