Sprawdźcie odsetki w GO!

Data: 2011-06-09 23:48:46
Autor: Andrzej Chabasiński
Sprawdźcie odsetki w GO!
Przyglądając się odsetkom w GO zauważyłem, że lokaty założone 23 marca
mają dziś (10.6.) odsetki za 76 dni, a nie - jak wg mnie powinny - za
79 dni. Czy ktoś ma podobne obserwacje?

Data: 2011-06-09 23:57:23
Autor: Andrzej Chabasiński
Sprawdźcie odsetki w GO!
Po ponownym zalogowaniu jest OK.
A więc problem tkwi w odświeżaniu strony...

Data: 2011-06-10 10:04:27
Autor: zlotowinfo
Sprawdźcie odsetki w GO!
Użytkownik "Andrzej Chabasiński" <andrzejch44@gmail.com> napisał w wiadomości news:755a675f-9f28-4c6d-9e94-f8f862a51beahl1g2000vbb.googlegroups.com...
Po ponownym zalogowaniu jest OK.
A więc problem tkwi w odświeżaniu strony...

taki problem jest w getin/open/idea od zawsze, to samo eurobank

najwyraźniej to metoda zabezpiecza przed przeciążeniem systemy bankowego, niektórzy pamiętają jak się wysypał od lokat system getin (getinonline), chyba to były 10dniowe

serwery bankowe odetchną z ulgą gdy skończą się dzienne lokaty

Data: 2011-06-10 10:21:20
Autor: Q
Sprawdźcie odsetki w GO!
serwery bankowe odetchną z ulgą gdy skończą się dzienne lokaty

Nawet tak nie zartuj - spora grupa osob czytajacych ta grupe
z pewnoscia w to uwierzy ;).

Data: 2011-06-10 10:56:12
Autor: Bogdan
Sprawdźcie odsetki w GO!
Właśnie dzwoniłem do GOL,
i zsynchronizowano mi mój rachunek
z systemem bankowym GOL.
Chyba teraz będę dzwonił codziennie
bo system bez żądania się nie wzbudza samoczynnie.

Data: 2011-06-10 15:53:16
Autor: zlotowinfo
Sprawdźcie odsetki w GO!
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4df1dc6d$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Właśnie dzwoniłem do GOL,
i zsynchronizowano mi mój rachunek
z systemem bankowym GOL.
Chyba teraz będę dzwonił codziennie
bo system bez żądania się nie wzbudza samoczynnie.
w open finance mnie raz się pytali
czy mają zrobisz częstsze odświeżanie
jak im kilka razy dzwoniłem i pisałem maile

ale gdy już chcieli to zrobić
powiedziałem że już nie używam ich systemu

Data: 2011-06-10 17:51:42
Autor: Q
Sprawdźcie odsetki w GO!
w open finance mnie raz się pytali
czy mają zrobisz częstsze odświeżanie

"częstsze odświeżanie"?!
Powaga?!
Az tylu ludzi rzucilo sie na te lokaty, ze inserty zablokowaly im update'y? :)

PS
A potem dziwujemy sie, ze ludziska zakladaja se lokaty w PKO BP, hehe

Sprawdźcie odsetki w GO!