Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]

Data: 2011-03-09 12:58:44
Autor: topek
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Witam,
moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam palic kilka
plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.

Mailami dogadalismy, sie, ze tak wyglada jej radio:
http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/76/05/93/1476059360_4

Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.

Ma ktos jakis pomysl?

Kuzynka wyjatkowo nietechniczna :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2011-03-09 13:13:31
Autor: Myjk
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
2011-03-09 13:58:44 topek
Ma ktos jakis pomysl?

Dwa najprostrze sposoby. Zerkn±æ na radio czy na froncie nie ma
przypadkiem napisu MP3. Je¶li nie ma, to ze spor± pewno¶ci± nie
odtwarza (chyba ¿e to DVD, to nie bêdzie napisu MP3 a odtwarzaæ
powinno). Drugi sposób, to wypaliæ na próbê p³ytê z MP3 na miejscu. To
chyba kuzynka potrafi, a jak nie, to mo¿e jaki¶ kolega z pracy...

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-03-09 15:43:09
Autor: Wiesiaczek
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
On Wed, 09 Mar 2011 13:13:31 +0000, Myjk wrote:

2011-03-09 13:58:44 topek

Ma ktos jakis pomysl?

Dwa najprostrze sposoby. Zerknąć na radio ...

Może najpierw do słownika?
W końcu to polska grupa.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-09 18:40:13
Autor: Myjk
Wiesiaczek napisal:

> Dwa najprostrze sposoby. Zerknąć na radio ...
Może najpierw do słownika?
W końcu to polska grupa.

Mój faul. Ale... Czepiasz się przypadkowego błędu, podczas gdy w necie (w tym także na tej grupie)
tylu analfabetów. Czujesz do mnie jakąś miętę?
Od razu zaznaczę, że wolę kobiety.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-10 06:04:58
Autor: Wiesiaczek
On Wed, 09 Mar 2011 18:40:13 +0000, Myjk wrote:

Wiesiaczek napisal:

> [...]

(w tym także na tej grupie) tylu analfabetów. Czujesz do mnie jakąś
miętę? Od razu zaznaczę, że wolę kobiety.

Nie pochlebiaj sobie, po prostu czytam tylko te wątki, które mnie zainteresowały, a że nie toleruję różnych fachowców nie umiejących poprawnie pisać...

Data: 2011-03-10 06:54:29
Autor: Myjk
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
2011-03-10 07:04:58 Wiesiaczek

a że nie toleruję różnych fachowców nie umiejących poprawnie pisać...

....to musisz się dowartościowywać.
Prawdziwy z ciebie męski twardziel.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-10 08:43:43
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:il9sj5$ssg$1news.onet.pl...
2011-03-10 07:04:58 Wiesiaczek

a że nie toleruję różnych fachowców
nie umiejących poprawnie pisać...

...to musisz się dowartościowywać.
Prawdziwy z ciebie męski twardziel.

Nie wkurzaj się. Też robię błędy.
Też nie lubię jak mi się zwraca uwagę:).
Ale Wiesiaczek ma racjÄ™.
Takie "wytykanie" spowodowało mniejszą ilość
na grupach i forach, "fachofcuf co som dobrzy" itp.,
co mnie "robiącego" błędy - cieszy.

Artur(m)

Data: 2011-03-10 08:12:42
Autor: Myjk
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
2011-03-10 08:43:43 Artur(m)

Nie wkurzaj się. Też robię błędy.
Też nie lubię jak mi się zwraca uwagę:).

Ależ jak najbardziej uważam za słuszne wytykanie błędów,
zwłaszcza typowym internetowym analfabetom robiącym błędy w co
drugim słowie. Ale siebie do tej grupy zdecydowanie nie zaliczam. Nie
jestem maszyną. Czasem, chcąc nie chcąc, popełniam błędy pomimo
znajomości zasad ortograficznych, z pośpiechu, roztargnienia, etc.
Natomiast Wiesiaczek ewidentnie zaliczył mnie do grupy analfabetów --
formą wypowiedzi. Co już mi zdecydowanie nie odpowiada.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-10 08:55:42
Autor: Artur Maśląg
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
W dniu 2011-03-10 08:43, Artur(m) pisze:
(...)
Nie wkurzaj się. Też robię błędy.
Też nie lubię jak mi się zwraca uwagę:).

A wiesz, że nie chodzi o sam fakt zwrócenia uwagi na błąd?

Ale Wiesiaczek ma racjÄ™.

Znaczy chciałby mieć.

Takie "wytykanie" spowodowało mniejszą ilość
na grupach i forach, "fachofcuf co som dobrzy" itp.,
co mnie "robiącego" błędy - cieszy.

Takie "wytykanie" nie spowodowało mniejszej ilości
takich "fachofcuf co som dobrzy" itp., tylko doprowadza
do sytuacji wręcz odwrotnej - zaostrzania stanowisk
i pojawiającej się niepotrzebnie agresji. Jeżeli
niektórzy to lubią...

Data: 2011-03-10 12:23:15
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:ila060$9m6$1news.onet.pl...
[...]

Z pełnym szacunkiem dla Twojej osoby i stanowiska
- pozwolę sobie nie zgodzić się z powyższą opinią.
Nawet jak doszło do "zaostrzenia stanowisk" to na pewno
zmniejszyła się ich ilość. Na takich uporczywie "fachofcuf...",
mam "zablokuj nadawcę", i widzę że część robi podobnie.

Artur(m)

Data: 2011-03-10 13:35:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-03-10 12:23, Artur(m) pisze:
[...]

Oczywiście, masz prawo do swej opinii, niestety rzeczywistość
to dość skutecznie weryfikuje in minus.

Na takich uporczywie "fachofcuf...",
mam "zablokuj nadawcę", i widzę że część robi podobnie.

Tyle, że to wcale nie zmienia sytuacji ogólnej, a prowadzi
często do bardzo subiektywnych wniosków opartych na analizie
próby niereprezentatywnej. Oczywiście zawsze można tak dobrać
tę próbę, by otrzymać oczekiwane wyniki...

Data: 2011-03-10 13:43:17
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:ilaghp$emp$1news.onet.pl...
[...]

Czyli, nic dodać, nic ująć-
 "piÄ™knie siÄ™ różnimy":).

Artur(m)

Data: 2011-03-09 14:05:18
Autor: kamil d
W dniu 2011-03-09 13:58, topek pisze:
Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.

Mo¿e tutaj co¶ wyczytasz:
http://www.chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?p=8523

i jeszcze:
http://tiny.pl/hd78p

--
kamil d

Data: 2011-03-09 20:00:42
Autor: Pan Piskorz
[OT] Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
W dniu 2011-03-09 14:05, kamil d pisze:
Mo¿e tutaj co¶ wyczytasz:
http://www.chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?p=8523

Nie wiem jak siê technicznie to auto prezentuje.
Ale wzorniczo to jedno z paskudniejszych aut na ¶wiecie,
bli¼niak Mercedes R wygl±da nieco lepiej, ale IMHO jest jednym z gorzej siê prezentuj±cych aut tej marki.

zdrówko
P.

Data: 2011-03-09 21:06:13
Autor: CeSaR
[...]

De gustibus i tak dalej ale o ile na pacificê mogê spokojnie popatrzeæ o tyle R-klasa ma dla mnie wygl±d fabrycznego karawanu, do tego jeszcze lekko spiep...onego.
Wojciech Mann powiedzia³ kiedy¶ o jakim¶ arty¶cie ¿e Pan Bóg stworzy³ go jako najbrzydszego na Ziemi ale jeszcze dla pewnosci na koniec przywali³ mu ³opat±. Tak mniej wiêcej dla mnie R-klasa wygl±da.

Data: 2011-03-09 14:09:51
Autor: wchpikus
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Data: 2011-03-09 14:30:55
Autor: J.F.
On Wed, 9 Mar 2011 12:58:44 +0000 (UTC),  topek  wrote:
moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam palic kilka
plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.

Ma ktos jakis pomysl?

A wyslij jej kilka plyt testowych, nie w samochodzie to w domu sobie
odtworzy, jak nie zadziala to wypalisz inne.

Mala rada - unikaj polskich znakow w nazwach plikow i katalogow.

J.

Data: 2011-03-09 14:51:09
Autor: P_ablo
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
U¿ytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:il7ti3$h4o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pacyfica 2006 nie czyta MP3, ani w cd ani w zmieniarce dvd

--
Picasso

Data: 2011-03-10 08:08:28
Autor: Mirek Ptak
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Dnia 2011-03-09 13:58,  *topek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.

Ma ktos jakis pomysl?

Kuzynka wyjatkowo nietechniczna :)

Wypal jej p³ytkê zdalnie z kilkoma mp3 - TeamViewer.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-10 08:57:12
Autor: Jacek
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
A nie mo¿esz nagraæ jej tych p³ytek w trybie audio CD?
Wiem, ¿e mniej siê zmie¶ci, ale chyba nie musi mieæ od razu tysi±ca utworów.
Jacek

Data: 2011-03-10 09:10:11
Autor: Mirek Ptak
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Dnia 2011-03-10 08:57,  *Jacek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
A nie mo¿esz nagraæ jej tych p³ytek w trybie audio CD?
Wiem, ¿e mniej siê zmie¶ci, ale chyba nie musi mieæ od razu tysi±ca
utworów.

Przecie¿ o tym pisa³ w pierwszym po¶cie :)

Data: 2011-03-10 14:03:43
Autor: Jacek
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Faktycznie napisa³.
ubolewam...
Jacek

Data: 2011-03-12 18:46:29
Autor: Marek Dyjor
topek  wrote:
[...]

policja ja z³apie i pójdzie siedzieæ na kilkaset lat... Bogu dziêki jeszcze kary ¶mierci za praw autorskie nie ma.

w ostateczno¶ci bêdzie musia³a tylko zpa³±ciæ kilak milionów dolarów odszkodowania  :)

Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]