Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]

Data: 2011-03-09 14:51:09
Autor: P_ablo
Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il7ti3$h4o$1inews.gazeta.pl...
Witam,
moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam palic
kilka plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.
Mailami dogadalismy, sie, ze tak wyglada jej radio:
http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/76/05/93/1476059360_4
Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.
Ma ktos jakis pomysl?
Kuzynka wyjatkowo nietechniczna :)
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Pacyfica 2006 nie czyta MP3, ani w cd ani w zmieniarce dvd

--
Picasso

Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]