Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika

Data: 2015-11-05 07:17:03
Autor: ±ćęłń󶼿
Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika
Przecież masz na ¶wistku numer sprawy (Km ...../...) i nr telefonu.

-- -- -
Jak i gdzie to sprawdzić?

Data: 2015-11-05 23:50:55
Autor: Marsjanin
Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika
Dnia Thu, 05 Nov 2015 07:17:03 +0100,  ±æê³ñ󶌿 napisaĹ‚(a):

Przecie¿ masz na ¶wistku numer sprawy (Km ...../...) i nr telefonu.

Mam. Znaczy mam, bo kuzyn nie olał sprawy i przekazał do kogo trzeba. Mógłby teoretycznie nie mieć kontaktu z krewnymi albo nie mieć ochoty na taki kontakt. Poza tym, chodzi o sprawdzenie, czy inni członkowie rodziny też przypadkiem nie są „ścigani” przez „wierzyciela” w taki sposób. Oczywiście każdy sprawdzi za siebie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2015-11-06 17:21:40
Autor: ±ćęłń󶼿
Sprawdzenie, czy toczy sie sprawa i dziwne akcje komornika
Jak się boi osobi¶cie (bo co za przyjemno¶ć wyj¶ć od komornika bez kluczyków) to sobie wynajmuje papugę, którego chroni tajemnica spowiedzi.

-- -- -