Sprawdzenie firmy z Ghany (Afryka)

Data: 2009-06-02 08:48:49
Autor: Wojtek
Sprawdzenie firmy z Ghany (Afryka)
Witam,
Odezwała się do naszej firmy mailowo firma z Ghany (Afryka), chcieliby dofinansować nas na zasadzie joint venture. Można jakoś tą firmę sprawdzić? Tzn gdzie można ją sprawdzić? Mam adres, nazwę firmy, telefony, fax, email.

Telefon typu: +(233)-(54)-766557645764****
Nie jest za długi? To nie będzie coś typu 0-700.

Przepraszam za głupie pytania ale ten region Afryki śmierdzi mi nigeryjskim przekrętem (scam).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-06-02 07:56:53
Autor: Końrad
Wojtek wrote:

[...]

Telefon faktycznie jakis dlugi, ale mozliwy
W Ghanie jest polska ambasada. Skontaktuj sie z nią (przy okazji zobacz
czy tez maja taki dlugi numer), akurat z tego co wiem pani ambasador
jest dosc kontaktowna (w Afryce sie zdarza ze polscy ambasadorzy czuja
sie jak na zeslaniu i maja wszystko w dupie, Ghana to wyjatek)

--
body {
  name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Data: 2009-06-02 21:30:45
Autor: SDD

Użytkownik "Wojtek" <wbijok@wp.pl> napisał w wiadomości news:h02i0e$qm2$1news.wp.pl...
[...]

Potrzebujecie i szukacie dofinansowania i w zwiazku z czym byla to odpowiedz na jakas oferte, czy napisali ot tak sobie, nie proszeni?
Jesli ten drugi przypadek, to chyba szkoda nawet czasu i energii na jakies sprawdzania. Przeciez wiadomo, ze walek.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-02 23:13:29
Autor: Wojo
[...]

to była odpowiedź na ogłoszenie o sprzedaży linii produkcyjnej. Ogólnie firma jest do sprzedaży ale już wiem, że to wałek bez sprawdzania. Dostałem odpowiedź, żeby podać maila na yahoo albo hotmail.

Pozdrawiam
Wojtek

Sprawdzenie firmy z Ghany (Afryka)