Sprawdzenie klimatyzacji

Data: 2013-12-02 17:18:13
Autor: huri_khan
Sprawdzenie klimatyzacji
Dnia Mon, 2 Dec 2013 13:00:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Jak przy obecnych temperaturach sprawdzic, czy działa klimatyzacja?

A jaka marka samochodu ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-12-02 22:00:42
Autor: Budzik
Sprawdzenie klimatyzacji
Osobnik posiadający mail spam@spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jak przy obecnych temperaturach sprawdzic, czy działa klimatyzacja?

A jaka marka samochodu ?

multipla
A jakie to ma znaczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2013-12-04 17:15:38
Autor: huri_khan
Sprawdzenie klimatyzacji
Dnia Mon, 2 Dec 2013 22:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Bo w niektórych markach sprężarka nie włączy się przy -3 innych przy 0 a
jeszcze w innych prawie zawsze się włącza.

Data: 2013-12-04 18:01:11
Autor: neoniusz
Sprawdzenie klimatyzacji
W dniu 02.12.2013, 23:00, Budzik pisze:
Jak przy obecnych temperaturach sprawdzic, czy działa klimatyzacja?

A jaka marka samochodu ?

multipla
A jakie to ma znaczenie?

Oprocz tego, ze sie wstydziles przyznac? :D

Data: 2013-12-04 18:00:34
Autor: Budzik
Sprawdzenie klimatyzacji
Osobnik posiadający mail neon@joemonster.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hihihihi
Mówił mi kolega, ze trzeba miec jaja zeby multiple kupić :)
Na razie przejechałem nia kilaset km i autko jest naprawde sympatyczne.
Jeżeli chodzi o wartości uzytkowe - chyba nikogo nie trzeba przekonywać.
A wygląd cóż... nam sie z żona podoba!

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-12-05 15:59:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Sprawdzenie klimatyzacji
W dniu 2013-12-04 19:00, Budzik pisze:
[...]

A którą macie?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-12-05 17:00:29
Autor: Budzik
Sprawdzenie klimatyzacji
Osobnik posiadający mail mojnick@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A którą macie?

Pytasz o wersję? Te ładniejsza... z 2000r ;-)
Potem już popsuli i zrobili z niej zwykłego vana...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2013-12-07 11:33:37
Autor: jerzu
Sprawdzenie klimatyzacji
On Wed, 04 Dec 2013 18:01:11 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

[...]

Jaki jest szczyt ostrożności?

Zamykać pusty garaż na noc żeby nikt nie podrzucił Multipli.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-07 11:23:52
Autor: Budzik
Sprawdzenie klimatyzacji

http://m.bebzol.com/pl/Podwiezc-cie-do-domu-synu.134233.html

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Sprawdzenie klimatyzacji