Sprawdzenie różnicówki

Data: 2010-04-01 17:36:49
Autor: TERRANova
Sprawdzenie różnicówki
Podlaczyc dowolny odbiornik o jak najmniejszej mocy bezposredni przy roznicowce z tym ze jeden kabel na "wejsciu" a drugi na "wyjsciu" roznicowki. Jak jest sprawna to zadziala bo suma pradow nie bedziesie zgadzala.

--

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bb4bccc$1@news.home.net.pl...
W jaki inny sposób niż naciśnięcie przycisku można sprawdzić różnicówkę? Myślałem o podłączeniu jakiegoś kawałka mięsa, np szynki itp, ale czy takie coś wystarczy?
Nieco głupie pytanie, ale łapać ręką nie mam zamiaru.

Sprawdzenie różnicówki