Sprawdzenie stanu prawnego działki ROD

Data: 2019-11-27 10:18:46
Autor: J.F.
Sprawdzenie stanu prawnego działki ROD
Użytkownik "Queequeg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2197defc-ed65-443b-bd7b-96fb418fa82c@trust.no1...
Zamierzam kupić prawo do korzystania z działki na ROD. W umowie jest
zapis, że znany jest mi stan prawny działki.

Stan prawny nie jest mi znany. Jak można ten stan prawny sprawdzić

No to proponujesz zamiane na "sprzedawca nie okreslil stanu prawnego dzialki".

i w sumie to o co chodzi -- o zadłużenie, o ewentualnego komornika?

ROD to taka dziwna konstrukcja. Nie masz dzialki - ROD ma pole.

Najpierw bys musial sprawdzic plan zagospodarowania przestrzennego, moze przewiduja likwidacje.
Byly tez nielegalne dzialki, ale skoro ROD, to chyba juz zalegalizowany.
W ROD trzeba by sie dowiedziec o dalszych planach, tudziez sprawdzic dane "wlasciciela".

Albo podpisac, bo to chyba niewielkie pieniadze i ewentualnie niewielka strata.

J.

Sprawdzenie stanu prawnego działki ROD