Sprawdzenie taryfy we Fresh

Data: 2010-10-10 20:11:17
Autor: Grzexs
Sprawdzenie taryfy we Fresh
W regulaminie napisali, że można ją wybrać w Play24 w zakładce "Usługi".
W którym miejscu w tej zakładce to jest, bo ja chyba ślepy jestem,
wszystkie usługi przeglądnąłem.

Coś grzebią, ja się w ogóle nie mogę zalogować.

Można wybrać też za pomocą kodu w telefonie. I po sprawdzeniu kodem
*109# co się wyświetli aby wiedzieć czy już uaktywnili? Bo to też czeski
film w tym Fresh.

Nie, aktualny profil sprawdza się *111*49*1#.

Dzięki za pomoc (mimo, że jak zawsze, wieszam psy na ten cały ich
"serwis" :) )

Zobacz <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>, może się ci rozjaśni.

--
Grzexs

Data: 2010-10-10 23:29:34
Autor: darek638
[...]

*109# pokarze ci do kiedy masz darmowe sms-y do wszystkich w Play po wybraniu opcji "darmowe sms-y i połączenia w Play(czy jakoś tak:)) i po zasileniu konta. A ponieważ sms-y są powiązane z połączeniami(darmowymi do wszystkich w Play) więc ich termin jest taki sam jak dla sms-ów.

Darek

Sprawdzenie taryfy we Fresh