Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone

Data: 2009-09-08 12:52:41
Autor: Ivam
Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
<frank.castle0407@googlemail.com> wrote in message news:26398a03-33ac-400e-8f10-1d41c8af3f80o41g2000yqb.googlegroups.com...
Koniecznie wodoodporne, najchetniej z Gore-texem.

Nic konkretnego Ci nie poradze, ale zmien wyraz "najchetniej" na "koniecznie" z gore-tex'em. Nastepna sprawa - jesli beda skorzane, to pamietaj, zeby nie uzywac pasty do butow (zatyka pory w skorze, ktora skutecznie przestaje oddychac - robia Ci sie gumiaczki). Sa do tego specjalne woski (np. nikwax).

No i mam sentyment
do marki Alpinestars, choc troche sie ceni, moze nawet troche za
bardzo.

No wlasnie przyznam sie, ze mam ten sam problem. Mialem jakies alpiny kupic, ale kasa...

Narazie, niestety, jak pada i mam jezdzic to jezdze w zwyklych trepach z gore wlasnie.

--
pzdr:
Ivam

Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone