Sprawdzone www o pogodzie...?

Data: 2010-05-29 18:41:35
Autor: blur
Sprawdzone www o pogodzie...?
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htr1d3$c5$1@news.net.icm.edu.pl...
Siema,

jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Czy ktoś z Was zna sprawdzający się częściej od innych serwis www o pogodzie...?
Zaczynam sie rozjeżdżać trochę dalej od komina w p. tygodniu ciągnę na zlot do Litwinów, choć na razie tylko część trasy na T.Apaczu i chciałbym się trochę pocieszyć co do sprawdzonej prognozy pogody w PL...

Wróżki, kule i czarne koty się u mnie nie sprawdzają... ;)

Bo najlepsze są urazy powypadkowootocyklowe ,
ja mam stopę na burze i kolano na dłuższe opady
http://www.twojapogoda.pl/

pozdro
blur

Sprawdzone www o pogodzie...?