Sprawdzony serwis Forda na Śląsku

Data: 2012-01-06 14:17:43
Autor: zefir
Sprawdzony serwis Forda na Śląsku
Witam.
Czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony, najlepiej nieautoryzowany serwis Forda na Śląsku? Ma być przede wszystkim dobrze ale i przyzwoicie cenowo. Chcę zrobić przegląd auta, a z racji tego, że służbowy samochód to też Ford, zdanie o autoryzowanych serwisach w okolicy mam już wyrobione :).

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-01-06 18:04:31
Autor: huri_khan
Dnia Fri, 06 Jan 2012 14:17:43 +0100, zefir napisał(a):

[...]

Bytom Nowy Dwór
http://www.nowy-dwor.bytom.pl/

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-01-07 21:31:57
Autor: zefir
W dniu 2012-01-06 18:04, huri_khan pisze:
[...]

Dziękuję.

--
pzdr.
zefir

[...]