Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)

Data: 2010-02-05 08:40:57
Autor: falco
Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
Siema,

jak w temacie czy kto¶ może polecić vel odradzić konkretny serwis Kawasaki w Wawie i okolicach...?
Na razie nie ma nic konkretnego, chodzi mi o sprawdzone, godne polecenia miejsce.

Dzięki z góry!

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
Jagermeister 1.6+kilka koników...

Data: 2010-02-08 09:25:13
Autor: falco
Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
Nikt z Was nie ma do¶wiadczeń z żadnym mazowieckim serwisem Kawy... ???

Data: 2010-02-08 00:30:24
Autor: AZ
On 8 Lut, 09:25, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
Nikt z Was nie ma do¶wiadczeń z żadnym mazowieckim serwisem Kawy... ???

A to koniecznie musi być Kawasaki? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 09:40:08
Autor: falco
AZ pisze:

A to koniecznie musi być Kawasaki? :-)

Powiem tak, że w sumie, to nie wiem... ;)

Pytam na razie czysto teoretycznie, bo sprawa dotyczy modelu, który nie był sprzedawany do PL, ale do DE.
Z tego co podzwoniłem po serwisach Kawy znalezionych w sieci, to każdy zapewniał, że je¶li model był sprzedawany w europie nie ma żadnych problemów z czę¶ciami jak i ewentualnym serwisowaniem.

Wiadomo jednak, że je¶li s± miejsca, które sporo osób będzie chwalić lub wręcz przeciwnie, to taka wiedza by się przydała przed ewentualnym zakupem... ;)

Data: 2010-02-08 01:09:42
Autor: AZ
On 8 Lut, 09:40, falco <mfa...@wp.pl> wrote:

[...]

No bo tak jest, nie ma to większego znaczenia. Czę¶ci i tak
sprowadzaj± z zagranicy, przykładowo ja zamawiałem co¶ do Zygzaka to
czę¶ci ¶ci±gali z Holandii. A serwis, to jak to serwis - wszędzie
podobnie a Wawie masz serwisów sporo. W FAQ jest ;-)
<http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=SerwisMotocykla&v=17f5> ja
mogę dorzucić jeszcze Motoristę.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 10:21:46
Autor: Kuczu
Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
W dniu 2010-02-08 10:09, AZ pisze:

No bo tak jest, nie ma to większego znaczenia. Części i tak
sprowadzają z zagranicy, przykładowo ja zamawiałem coś do Zygzaka to
części ściągali z Holandii.

A to mnie akurat nie dziwi bo Kawa ma centralny magazyn czesci na Europe wlasnie w Holandii.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-08 10:41:28
Autor: falco
AZ pisze:
serwis - wszędzie
podobnie a Wawie masz serwisów sporo. W FAQ jest ;-)
<http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=SerwisMotocykla&v=17f5> ja
mogę dorzucić jeszcze Motoristę.

Ok! dzięki, ważny temat, to ewentualne czę¶ci, więc jestem już spokojniejszy. ;)
Podstawowe serwisowanie da radę we własnym zakresie.
Chciałem się jednak upewnić co do polecanych innych miejscówek, dobrze wiedzieć, że FAQ jest na bież±co z opiniami ludzi na żywca. ;)

Data: 2010-02-08 10:45:41
Autor: de Fresz
On 2010-02-08 10:41:28 +0100, falco <mfalco@wp.pl> said:

[...]

No nie do końca FAQ jest na bierz±co - Tomek Kędzior już jaki¶ czas temu (z rok będzie?) odszedł do Free&Fun, gdzie nadzoruje dłubanie przy sprzętach do ¶cigania, a PP już nie jest w Piasecznie, tylko na Połczyńskiej. Takie tam drobiazgi.

de Fresz

Data: 2010-02-08 10:55:05
Autor: falco
de Fresz pisze:

No nie do końca FAQ jest na bie...

To jest szansa, że temat wniesie (jeszcze) więcej pozytywnych i przydatnych informacji niż wydawało się na pocz±tku... ;)

Data: 2010-02-08 12:13:40
Autor: Glub
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No bo tak jest, nie ma to większego znaczenia. Części i tak
sprowadzają z zagranicy, przykładowo ja zamawiałem coś do Zygzaka to
części ściągali z Holandii. A serwis, to jak to serwis - wszędzie
podobnie a Wawie masz serwisĂłw sporo. W FAQ jest ;-)
<http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=SerwisMotocykla&v=17f5> ja
mogę dorzucić jeszcze Motoristę.
 Tez PolecÄ™ MotoristÄ™. Serwisuja mojego Syma.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-08 22:59:22
Autor: Tytus
Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
Siemka

***"falco"
Pytam na razie czysto teoretycznie, bo sprawa dotyczy modelu, który nie
był sprzedawany do PL, ale do DE.

Paczac w stopke to chyba trza pytac nie w serwisach a u restauratorow - i to nie gastronomicznych :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-09 00:01:34
Autor: falco
Tytus pisze:

Paczac w stopke to chyba trza pytac nie w serwisach a u restauratorow - i to nie gastronomicznych :)

hehehe... tym razem pod uwagę biorę niemal zupełnego młodzieniaszka (jak na mnie), ale ponieważ ci¶nienie nie jest wskazane, na luzaku badam temat... ;)

Data: 2010-02-08 13:54:28
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-05 08:40, falco pisze:
[...]

Ja zamawiam czesci na polczynskiej i serwisuje sobie wszystko sam i jestem z serwisu zadowolony, zawsze zrobia to co sie chce i to dobrze i nie wala bog wie jakich cen ;-)

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 05:03:30
Autor: AZ
On 8 Lut, 13:54, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:

Ja zamawiam czesci na polczynskiej i serwisuje sobie wszystko sam i
jestem z serwisu zadowolony, zawsze zrobia to co sie chce i to dobrze i
nie wala bog wie jakich cen ;-)

To znaczy gdzie na Połczyńskiej? Co do serwisu też mogę go polecić,
jestem w 100% zadowolony.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 14:07:07
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-08 14:03, AZ pisze:

To znaczy gdzie na Połczyńskiej? Co do serwisu też mogę go polecić,
jestem w 100% zadowolony.

Na polczynskiej to tylko czesci, a serwisuje sam sobie we wlasnej osobie w garazu, aha w larssonie tez kupuje graty
Michał V-R
gg 9409047