Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + p³yta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy

Data: 2011-08-28 14:30:00
Autor: Jacek Osiecki
Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + p³yta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:57:09 +0200, Krzysiek napisa³(a):
Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i p³yty indukcyjnej do zabudowy. Oprócz tego równie¿ pod zabudowê zmywarkê i okap podszawkowy.

* P³yta - do 60 cm
W internecie do¶æ popularnym modelem jest p³yty indukcyjnej jest Teka ir 641 na któr± chyba siê zdecydujê. Ma kto¶ jakie¶ zdanie o tej p³ycie?

Ja mam p³ytê electroluxa i ta przy gotowaniu wydaje cichy pisk (podobno to
tylko mój model jest taki felerny, có¿ - gdy kuopowa³em nikt o tym nie
pisa³). O p³ytach TEKA s³ysza³em wiele dobrego.
Ale bior±c pod uwagê komfort u¿ytkowania, poszuka³bym nastêpnej p³yty tego
typu:

http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/electrolux-ehd60150p.bhtml

Czyli zamiast stukania w te nieszczêsne +/-, wygodny suwaczek :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + p³yta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy