Sprawdzony zestaw garnków na indukcję

Data: 2011-08-31 10:40:12
Autor: Krzysiek
Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
Możecie coś polecić?

Data: 2011-08-31 22:34:07
Autor: Marek Dyjor
Krzysiek wrote:
Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
Możecie coś polecić?

było milion razy...
dobre i tanie sÄ… gary z IKEI

Data: 2011-09-01 09:38:23
Autor: Krzysiek
W dniu 2011-08-31 22:34, Marek Dyjor pisze:
Krzysiek wrote:
[...]

fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

--
Krzysiek

Data: 2011-09-01 09:40:04
Autor: Kris
Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Użytkownik "Krzysiek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j3ncp7$bg4$1@news.onet.pl...

fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

A dlaczego nie te z Ikei?

Data: 2011-09-01 09:49:55
Autor: Krzysiek
W dniu 2011-09-01 09:40, Kris pisze:
Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

A dlaczego nie te z Ikei?

póki co nie można kupić przez internet, chyba że coś się już zmieniło i o tym nie wiem...

--
Krzysiek

Data: 2011-09-01 10:38:56
Autor: Kris
Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Użytkownik "Krzysiek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j3nder$e6a$1@news.onet.pl...

[...]

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=garnki+ikea

Od dawna sporo produktów z ikea można kupić na allegro. Czasami udaje mi się coś dostać na Allegro taniej niz w Ikea.
To samo z JYSK- na Allegro kupiÅ‚em 6 krzeseÅ‚ po 190zÅ‚ z przesyÅ‚kÄ…  które w JYSK u mnie  w mieÅ›cie kosztowaÅ‚y 250zÅ‚ sztuka.
Przyszły zapakowane w oryginalne kartony JYSK

-- Pozdrawiam

Kris

Data: 2011-09-02 09:57:55
Autor: Krzysiek
Sprawdzony zestaw garnków na indukcjê
W dniu 2011-09-01 09:38, Krzysiek pisze:
W dniu 2011-08-31 22:34, Marek Dyjor pisze:
Krzysiek wrote:
Szukam sprawdzonego zestawu garnków na p³ytê indukcyjn±, lub linii
produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
Chcia³bym siê zmie¶ciæ w 800 z³.
Mo¿ecie co¶ poleciæ?

by³o milion razy...
dobre i tanie s± gary z IKEI

fakt, nie napisa³em, chodzi mi o inne garnki ni¿ z IKEI...

Co my¶licie o takim zestawie: Gerlach, Zestaw naczyñ kuchennych Platine, 10 elementów?

Normalnie mo¿na go kupiæ za ok. 1200 z³, natomiast w ING bankujesz-kupujesz ju¿ za 690 z³.

Ma kto¶ z Was taki zestaw?

--
Krzysiek

Data: 2011-09-20 21:35:53
Autor: _±æê³ñ󶼿
Sprawdzony zestaw garnków na indukcjê
Jestem zadowolony z garnków Lagostina, ale generalnie drogie s±.

-- -- -
Mozecie cos polecic?

Data: 2011-09-20 23:45:41
Autor: p0li
Sprawdzony zestaw garnków na indukcjê
O->Dnia 2011-09-20 23:35:53 niejaki _±æê³ñ󶼿 napisa³:
Jestem zadowolony z garnków Lagostina, ale generalnie drogie s±.

-- -- -
Mozecie cos polecic?

z tanich i dobrych - ikea 365

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2011-09-02 16:31:04
Autor: Tomasz Finke
Sprawdzony zestaw garnków na indukcjê
W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:

Mo¿ecie co¶ poleciæ?

U¿ywam od kilku lat tego zestawu, dzia³a znakomicie:

http://1002.pl/garnki-16-invico-szklana-pokr-p1997.html

Bardzo dobrze na indukcji spisuj± siê te¿ zwyk³e garnki emaliowane
z Olkusza.

T.

Data: 2011-09-02 18:38:23
Autor: wolim
[...]

Taka kwota, to dla mnie majątek, jeśli chodzi o garnki.
Jak kupowałem swoje na indukcje, to patrzyłem, żeby w miarę fajnie wyglądały i były ciężkie (grube dno).

Kupiłem za niecałe 300 złotych zestaw Florina Prestige chyba w Selgrosie (albo innym markecie - nie pamiętam).
Używam już 2 lata i sobie chwalę. Są solidnie wykonane, nic nie odpada, dobrze myją się w zmywarce itp.

A 800 złotych całe wyposażenie kuchni (garnki, patelnie, sztućce, noże, itp.)

Dla mnie w kuchni najważniejsze są noże - na te kasy nie byłoby mi szkoda, ale oczywiście z umiarem :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-09-04 11:01:15
Autor: Druid29

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomości news:j3ks0u$r1n$1news.onet.pl...
Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
Możecie coś polecić?

Polecam po 2,5 roku używania garnki Tefal Classica. Podstawowy zestaw ganków - 400 zł na allegro.
Bez problemu można dokupić pojedyncze elementy.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=tefal+classica&category=15978&sg=0&params_top_cookie=635c8699ec6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8

Patelnie - polecam Tefal Ingenio do indukcji.

Druid29

Data: 2011-09-12 17:38:36
Autor: KJ Siła Słów
Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:
Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną,

Każdy garnek do indukcji bedzie dzialal tak samo, conajwyzej jak ma cienkie dno to moze bardziej brzeczec.

A jesli chodzi o pozostale walory uzytkowe to moja zona kupila raz Gipfel i teraz dokupuje.

KJ

Sprawdzony zestaw garnków na indukcję