Sprawiedliwosc

Data: 2019-03-06 15:02:07
Autor: J.F.
Sprawiedliwosc

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/opisaliśmy-jak-prezes-kaczyński-zastopował-ustawę-teraz-wiceminister-podał-się-do-dymisji/ar-BBUr9qp

"Wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz podał się do dymisji - ustaliła Gazeta.pl.
Powodem dymisji była ustawa o stacjach diagnostycznych, którą forsował w Sejmie.
To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy - zdjął z porządku obrad Jarosław Kaczyński."

Wybory to dobra rzecz :-)

J.

Data: 2019-03-06 09:14:13
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

Data: 2019-03-06 18:46:23
Autor: Darek
Sprawiedliwosc. durnie zawsze się znajdą.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f8b0996-3ea1-4da3-99b3-76d3bbecba03googlegroups.com...

Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

Jacyś durnie zawsze się znajdą i będą głosować na wodza.
Hitlera też wybrali.

Data: 2019-03-06 11:04:15
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc. durnie zawsze się znajdą.
Mozesz przypomniec kto po wygranych w Polsce wyborach powiedzial " teraz benzyna moze byc po siedem zlotych".

Data: 2019-03-06 20:37:31
Autor: LordBluzg(R)
Sprawiedliwosc. durnie zawsze się znajd ą.
Mozesz przypomniec kto po wygranych w Polsce wyborach powiedzial " teraz benzyna moze byc po siedem zlotych".

I była?
Pfff, ja znam takiego co po wyborach, bez trybu, publicznie oskarżał o morderstwo a wyngiel zrobił po 1kzł/T :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-03-06 20:52:23
Autor: Poldek
W dniu 2019-03-06 o 20:37, LordBluzg(R) pisze:
Mozesz przypomniec kto po wygranych w Polsce wyborach powiedzial " teraz benzyna moze byc po siedem zlotych".

I była?

Do siedmiu doszła tylko miejscami. Ale była po 6 zł. Na ówczesne czasy to było drogo. Coś jakby teraz była po 10 zł/l.
Chodzi o coś innego - przed wyborami ówczesny wódz wydał polecenie Orlenowi i Lotosowi, że na stacjach ma być tanio. I było. Nie dlatego, że akurat staniała ropa, bo nie staniała. Było taniej, bo tak zarządził w przedwyborczym zapale ówczesny wódz :-)
Po wyborach paliwa podrożały, bo trzeba było odrobić straty z okresu kampanii wyborczej :-)

Data: 2019-03-06 21:03:47
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-03-06 o 20:52, Poldek pisze:
[...]

Chwila...moment. To cena paliwa zalezy od rządu? Są dostępne wykresy i statystyki...i może rzeczywiście wstrzymali podwyżkę bo pamiętam że ceny światowe wtedy szalały...ale to co się ostatnio porobiło, że paliwo na świecie staniało a u nas ceny nie drgnęły przez trzy miesiące to jakoś przemilczasz +10gr do litra paliwa :)
Tak to.

Data: 2019-03-06 19:27:20
Autor: J.F.
Sprawiedliwosc
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7f8b0996-3ea1-4da3-99b3-76d3bbecba03@googlegroups.com...
Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

Ale moze zapamietaja, ze tego suweren nie chce :-)

J.

Data: 2019-03-06 10:56:33
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala teza, masz cos na poparcie tezy?

Data: 2019-03-06 19:59:51
Autor: Budzik
Sprawiedliwosc
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala
teza, masz cos na poparcie tezy?
UWAGA: lojalnie ostrzegam ze obiektywizm Zenka w tematach politycznych zawiera sie w zdaniu: PIS obiecał ze nie bedzie uchodzców wiec PIS jest najkochanszy a wszystko inne da sie zrelatywizowac.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2019-03-06 12:04:41
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Cos mi sie widzi ze zlej opini swoim wpisem mi nie zrobiles. Przy okazji. W Londynie znaleziono dwie bomby domowej roboty.

Data: 2019-03-06 23:59:51
Autor: Budzik
Sprawiedliwosc
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Cos mi sie widzi ze zlej opini swoim wpisem mi nie zrobiles. Przy
okazji. W Londynie znaleziono dwie bomby domowej roboty.
Ale dlaczego złej? Ja tylko mowie ze trzeba uwazac na twój obiektywizm.

P.S. W Polsce bobmy domowej roboty tez sie zdarzały, nawet całkiem niedawno.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2019-03-06 21:48:05
Autor: Poldek
Sprawiedliwosc

Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala teza, masz cos na poparcie tezy?

Płacić nie chcą, ale chcą wymagać, żeby ich dzieci nie najechał samochód, bo np. nie miał sprawnych hamulców.

Data: 2019-03-06 12:57:02
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Sprawne hamulce nie maja nic wspolnego z pieczatka w dowodzie rejestracyjnym. Jak masz jeszcze jakies problemy to nie wstydz sie i pytaj.

Data: 2019-03-06 22:02:05
Autor: kk
Sprawiedliwosc
On 2019-03-06 21:57, Zenek Kapelinder wrote:
Sprawne hamulce nie maja nic wspolnego z pieczatka w dowodzie rejestracyjnym. Jak masz jeszcze jakies problemy to nie wstydz sie i pytaj.

Ciekawe, ciekawe

Data: 2019-03-06 23:59:50
Autor: Budzik
Sprawiedliwosc
[...]

Akurat test hamulców na przeglądzie to jedna z bardziej sensownych opcji bo nie kazdy problem z hamulcami bedziesz w stanie wyczuc w czasie normalnej jazdy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2019-03-06 17:56:47
Autor: Bolko
Sprawiedliwosc
W dniu czwartek, 7 marca 2019 00:59:53 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> pytaj. Akurat test hamulców na przeglądzie to jedna z bardziej sensownych opcji bo nie kazdy problem z hamulcami bedziesz w stanie wyczuc w czasie normalnej jazdy.

W USA nie ma corocznych przeglądów hamulców i jakoś żyją.
I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

Z innej bajki.
Rok temu kupiłem auto.
I poprosiłem diagnoste żeby sprawdził auto.
Powiedział wszystko OK.
I jak do tej pory to w tym samochodzie najwięcej wydałem na hamulce.
Trzeba było robić przód i tył.

Data: 2019-03-07 05:59:50
Autor: Budzik
Sprawiedliwosc
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]
czasie normalnej jazdy.

W USA nie ma corocznych przeglądów hamulców i jakoś żyją.
I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

Ja tylko mowie ze jak juz szukac sensu w przeglądach to imo własnie w tescie hamulców... Sam tez mam mieszane odczucia bo raczej dbam o samochód.

No i?

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2019-03-08 13:52:51
Autor: JDX
Sprawiedliwosc
On 2019-03-07 06:59, Budzik wrote:
[...]
Ja tylko mowie ze jak juz szukac sensu w przeglądach to imo własnie w tescie hamulców... Sam tez mam mieszane odczucia bo raczej dbam o samochód.
No nie tylko. Mnie np. jakieś 2-3 lata temu diagnosta wykrył na szarpaku
pęknięta końcówkę wahacza czy jak to tam się nazywa. W każdym razie
razie chodzi o to, że np. gdy na wyboju koło podskoczy, to może się tam
z czegoś wypiąć i pojechać w bok. A podczas normalnej jazdy po asfalcie
w mieście wcale tego nie czułem.

Data: 2019-03-09 05:40:06
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Bujasz. W koncowce nie ma co peknac. Luz moze miec. Konia z rzedem takiemu co wyrwie dowolnymi recznymi metodami kulke od koncowki z gniazda jesli jest luz ktorego nie czuc w czasie jazdy. Mnie tez kiedys powiedzial ze koncowka ma luz a luz byl na maglownicy.

Data: 2019-03-07 19:17:13
Autor: Poldek
Sprawiedliwosc
W dniu 2019-03-07 o 02:56, Bolko pisze:
[...]

Oprócz tych, co nie żyją.

I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

Już klaskam uszamy.
Jak to leciało -  "Stany, stany, fajowa jazda..., czujesz klimat, na pewno tak..."

Data: 2019-03-07 10:57:58
Autor: sczygiel
Sprawiedliwosc
W dniu czwartek, 7 marca 2019 12:17:17 UTC-6 użytkownik Poldek napisał:

Oprócz tych, co nie żyją.

Ilosc zabitych per km maja nizsza niz u nas...
Ilosc zabitych ogolnie podobna
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

Data: 2019-03-07 11:45:44
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawiedliwosc
Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku ludzkiej cywilizacji wiecej ludzi umarlo niz zyje.

Data: 2019-03-08 07:59:48
Autor: Budzik
Sprawiedliwosc
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku
ludzkiej cywilizacji wiecej ludzi umarlo niz zyje.

Krzysztof Zanussi miał na ten temat pewną teorię która zawarł w tytule filmu.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2019-03-08 12:54:34
Autor: Poldek
Sprawiedliwosc

Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku ludzkiej cywilizacji wiecej ludzi umarlo niz zyje.

Proszę uprzejmie - od czasu wynalezienia motoryzacji więcej ludzi umarło z powodu wypadków, chorób na skutek spalin i siedzącego trybu życia, do którego przyzwyczaja motoryzacja i innych negatywnych skutków ubocznych motoryzacji (hałas, stres, kiepskie żarcie transportowane na duże odległości itp.), niż w całej historii ludzkości wcześniej umarło łącznie ze wszystkich przyczyn razem wziętych.

Data: 2019-03-06 14:38:06
Autor: PiteR
Sprawiedliwosc
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy -
zdjął z porządku obrad Jarosław Kaczyński."

Wybory to dobra rzecz :-)

true

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-03-07 09:42:07
Autor: T.
Sprawiedliwosc
W dniu 2019-03-06 o 15:02, J.F. pisze:

[...]

Jakiś dziwny ten tekst. Chodziło o wydanie dodatkowych 3 zł przy przeglądzie kosztującym ponad 100 zł? O 3 promille? I cała zadyma o to?
I w czym miało to niby pomóc Niemcom w przejęciu polskich stacji diagnostycznych? Jaki to ma związek?
T.

Data: 2019-03-07 10:21:12
Autor: J.F.
Sprawiedliwosc
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c80d960$0$502$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

O 3.5 procenta !

I w czym miało to niby pomóc Niemcom w przejęciu polskich stacji diagnostycznych? Jaki to ma związek?

Tych zmian bylo chyba wiecej.
W tym i ta podniesiona oplata za spozniony przeglad ... i cos mi chodzi po glowie, ze przy wiekszym spoznieniu jakas lepsza stacja musiala robic.

Kto chce, moze projekt odszukac.

J.

Data: 2019-03-07 15:50:51
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Sprawiedliwosc
W dniu 2019-03-06 o 15:02, J.F. pisze:
To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy - zdjął z porządku obrad Jarosław Kaczyński."
Jeszcze trochę i polubię tego pana. Człek czasem by zapłacił róznym urzędnikom... żeby nic nie robili.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Sprawiedliwosc