Sprawiedliwość musi być po stronie Trump-a/USA [Sankcje na ICC za śledztwo w sprawie zbrodni wojennych sił USA]

Data: 2020-06-11 16:54:15
Autor: A. Filip
Sprawiedliwość musi być po stronie Trump-a/USA [Sankcje na ICC za śledztwo w sprawie zbrodni wojennych sił USA]
Przecież każde dziecko *musi* wiedzieć że siły zbrojne USA
*nie mogą* popełnić zbrodni wojennych! :-)
A jeszcze bardziej cynicznie: warto nie zapomnieć o tej sprawie gdy
będzie negocjowane wyłączenie żołnierzy USA stacjonujących w Polsce spod
jurysdykcji RP3.

Ja nie obstawiam masowych zbrodni wojennych ale przez tyle lat wojny z
udziałem USA całkowity brak przypadków zasługujących chociażby na
solidne śledztwo byłby statystycznym cudem [wersja dyplomatyczna].

https://www.reuters.com/article/us-warcrimes-afghanistan-trump/trump-authorizes-sanctions-over-icc-afghanistan-war-crimes-case-idUSKBN23I23A
June 11, 2020;
WASHINGTON (Reuters) - President Donald Trump on Thursday issued an
executive order authorizing U.S. sanctions against International
Criminal Court employees involved in an investigation into whether
American forces committed war crimes in Afghanistan. [...]
Afghanistan is a member of the ICC, though Kabul has argued that any
war crimes should be prosecuted locally. The U.S. government has never
been a member of the court. The Trump administration imposed travel
restrictions and other sanctions against ICC employees a year ago. [...]

https://youtu.be/faPFQq8Od4I
Sami Swoi -  Sad sadem, a sprawiedliwosc musi byc po naszej
stronie. [0:19]

--
A. Filip

Data: 2020-06-11 20:19:13
Autor: ąćęłńóśźż
Sprawiedliwość musi być po stronie Trump-a/USA [Sankcje na ICC za śledztwo w sprawie zbrodni wojennych sił USA]
Maja inne sprawy na głowie.
Zwolnili ze służby generała, który po uzyskaniu z żoną separacji ale jeszcze przed orzeczeniem rozwodu zaczął się spotykać z inną kobietą.
Za niemoralne prowadzenie.

-- -- -