Sprawiedliwość po Polsku

Data: 2010-02-03 10:11:51
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku

Dożywocie zamiast wyeliminowania hieny w ludzkiej skórze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Roztrzaskal-mlotkiem-glowe-szefa;-poszlo-o-pieniadze,wid,11919466,wiadomosc.html?ticaid=1993b

Data: 2010-02-03 09:34:23
Autor: Hans Kloss
Sprawiedliwość po Polsku
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Dożywocie zamiast wyeliminowania hieny w ludzkiej skórze:

Do tego właśnie prowadzi rozbrojenie obywateli- czasem muszą dochodzić
sprawiedliwości z młotkiem w ręce. Stawiam tezę że przy powszechnej
dostępności broni bydlę prawdopodobnie nie odważyłoby się okraść tego
człowieka właśnie ze strachu przed odstrzeleniem.
Uzbrojone społeczeństwo jest groźne dla skurwionej władzy, dla oszustów,
hochsztaplerów i złodziei a nie, jak się nam to usiłuje wmawiać, samo dla
siebie. Polaków rozbroiła komuna właśnie ze strachu a obecne nierządy
utrzymują zakaz posiadania broni z tego samego powodu.
J-23

Data: 2010-02-03 10:46:17
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 10:34, Hans Kloss pisze:
[...]

Pozostaje mi się tylko pod całością twojego tekstu podpisać.  W sądach można się nie doczekać sprawiedliwości.. życia moze nie starczyć.

Data: 2010-02-03 11:33:12
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 10:46:17 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W sądach można się nie doczekać sprawiedliwości.. życia moze nie starczyć.

 z moich dosiwadczen wynika, ze powoli odchodza w niebyt sedziowie  "wyksztalceni" i uksztaltowani przez komune. "mlodzi" sa juz zupelnie
 inni. problemem sa jednak sprawy proceduralne powodujace "zatory"
 z ktorymi moze sobie poradzic dobry prawnik/adwokat. niestety spora
 czesc adwokatow to zwykle pijawki. ale to nie ta grupa i mkarwan
 uzna mnie za big-spamera. ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 13:12:33
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:33, ":heÂŽsk:" pisze:
[...]

W naszym wymiarze sprawiedliwości to nie orzecznictwo jest chore. - Chory jest cały system który nie zapewnia wszystkim równego dostępu do sprawiedliwości. Za co sa pobierane te wszystkie opłaty skoro sprawiedliwość jest utrzymywana z naszych podatków? Czyż nie jest czymś chorym to że kogoś nie stać na to żeby dochodzić sprawiedliwości przed sądem?

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 13:12:33 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

W naszym wymiarze sprawiedliwości to nie orzecznictwo jest chore. - Chory jest cały system który nie zapewnia wszystkim równego dostępu do sprawiedliwości.

 zapewnia. prawo jest jednakowe dla wszystkich.

Za co sa pobierane te wszystkie opłaty skoro sprawiedliwość
jest utrzymywana z naszych podatków?

 oplaty zapobiegaja pieniactwu.

Czyż nie jest czymś chorym to że kogoś nie stać na to żeby dochodzić sprawiedliwości przed sądem?

 istnieje przepis pozwalajacy na odstapienie od oplat sadowych.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:02:33
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 14:45, ":heÂŽsk:" pisze:
[...]

Nonsens, - przed sądem gołodupiec nie ma szans  z "magnatem"

Za co sa pobierane te wszystkie opłaty skoro sprawiedliwość
jest utrzymywana z naszych podatkĂłw?

  oplaty zapobiegaja pieniactwu.

Czyli nie masz kasy, - możesz się pożegnać ze sprawiedliwością.

Czyż nie jest czymś chorym to że kogoś nie stać na
to żeby dochodzić sprawiedliwości przed sądem?

  istnieje przepis pozwalajacy na odstapienie od oplat sadowych.

Daj spokĂłj.

Data: 2010-02-03 11:33:12
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 3 Feb 2010 09:34:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Polaków rozbroiła komuna właśnie ze strachu

 eee tam, cos tam na strychu jeszcze sie znajdzie ;o)

a obecne nierządy utrzymują zakaz posiadania broni z tego samego powodu.

 nie mow. jarkowi zabrano plastikowy pistolecik by nie  straszyl ludzi w windzie ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 12:04:59
Autor: Hans Kloss
Sprawiedliwość po Polsku
:he?sk: <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 nie mow. jarkowi [...]
Twoja antykacza obsesja przybrała rozmiary wręcz groteskowe. Btw. nowelizacja
ustawy o prawie do posiadania broni jest chyba ostatnią przed wyborami
prezydenckimi okazją na jakiś (autentyczny nie z palca wyssany) sukces peło.
Gdyby nowa ustawa naprawdę przywróciła praworządnym obywatelom swobodny dostęp
do broni palnej to osobiście ogłoszę wszem i wobec że rację mieli ci wszyscy
głosujący za zastąpieniem kaczorządu pełorządem. Ale osobiście nie wierzę żeby
tak się stało.
J-23 --

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 3 Feb 2010 12:04:59 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>  nie mow. jarkowi [...]
Twoja antykacza obsesja
  chyba twoja. prezes jest twoim, nie moim idolem ;o)

przybrała rozmiary wręcz groteskowe.

  nie rozmiary, a groteska. kpiny w zywe oczy ;o))

Btw. nowelizacja ustawy o prawie do posiadania broni jest chyba ostatnią przed wyborami prezydenckimi okazją na jakiś (autentyczny nie z palca wyssany) sukces peło.

 jeden mniej, jeden wiecej. zaden problem.  3 mln mieszkan i peron we wloszczowej - tez sukces ;o))

Gdyby nowa ustawa naprawdę przywróciła praworządnym obywatelom swobodny dostęp do broni palnej to osobiście ogłoszę wszem i wobec że rację mieli ci wszyscy
głosujący za zastąpieniem kaczorządu pełorządem.

 a jak przyjdzie ci odszczekac ? ;o)

Ale osobiście nie wierzę żeby tak się stało.

 to twoja sprawa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 14:23:13
Autor: Hans Kloss
Sprawiedliwość po Polsku
:he?sk: <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 a jak przyjdzie ci odszczekac ? ;o)

To się z tego bardzo ucieszę. Jest mi wszystko jedno kto zwiększa zakres mojej
wolności osobistej- może to być równie dobrze ryży donek co kaczor donald albo
myszka miki. Byleby tylko owo zwiękzanie miało miejsce w rzeczywistości a nie,
jak dotąd, wyłącznie w pustych deklaracjach.
J-23

Data: 2010-02-03 13:05:04
Autor: awe
Sprawiedliwość po Polsku

Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsiim5ljn0r4j1e85gmj7ih3n2i30sjdan4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
No co sie dziwisz, jak tusk wyciagnal goralska ciupage..i nie byloby nic w tym zlego gdyby nie to ze w tym samym czasie zrobil ze swoim palcem to samo co lubi robic cvel...przeciez to horror
awe

Data: 2010-02-03 10:14:08
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 10:11, Jadrys pisze:

Dożywocie zamiast wyeliminowania hieny w ludzkiej skórze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Roztrzaskal-mlotkiem-glowe-szefa;-poszlo-o-pieniadze,wid,11919466,wiadomosc.html?ticaid=1993b

"Dożywocie zamiast medalu za wyeliminowanie hieny w ludzkiej skórze" _miało być_.

Data: 2010-02-03 10:27:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sprawiedliwość po Polsku

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

"Dożywocie zamiast medalu za wyeliminowanie hieny w ludzkiej skórze"

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Ladnie ci juz jadrys odbija, ,dialektycznie' mozna rzec. :-)))

   AR

   P.S. Nie wysilaj sie na patriotyzm:  ,po Polsku' na lezy pisac ,po
polsku'
   po polsku.

Data: 2010-02-03 10:37:13
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 10:27, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Co odbija? Ten sku..syn  który zniszczył chłopakowi życie w świetle naszego prawa był praktycznie bezkarny.

PS. Przeszkadza ci słowo "po Polsku" pisane z wielkiej litery?

Data: 2010-02-03 11:11:56
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo  ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:21:22
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:11, ":heÂŽsk:" pisze:
On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

[...]

  sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo
  ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce.

Co to jest debilu "mlotek"? Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego tekstu mało co rozumiem. Nie ma nic gorszego jak idiotyczne uwagi na wpół skretyniałego analfabety.

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakichś nazw wielkiej litery jest błędem.

Data: 2010-02-03 02:33:33
Autor: zbig
Sprawiedliwość po Polsku
On 3 Lut, 11:21, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-03 11:11, ":he(R)sk:" pisze:> On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakichś nazw wielkiej litery
jest błędem.

Hesk ma rację. "polsku" nie jest nazwą i musi byś  napisane małą
literą.
Nie piszemy też " z wielkiej litery" a "wielką literą" albo "od
wielkiej litery"
Nb. Polacy mają tendencję do nadużywania wielkich liter, zwłaszcza gdy
chodzi o tytuły lub funkcje -Pan Dyrektor, Burmistrz, Prezydent, Pan
Profesor. W takim przypadku użyjemy wielkiej litery jedynie w
oficjalnej korespondencji np. w nagłówku.

Data: 2010-02-03 13:14:45
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:33, zbig pisze:
[...]

No i cały zbig.. - wielbiciel mądrości i prawidłowej pisowni. czepia się wyrazu napisanego _z_ wielkiej litery, który to wyraz jest czytelny, odmienia się przez przypadki itd.. jednym słowem nie jest błędem. Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .

Data: 2010-02-03 07:24:15
Autor: zbig
Sprawiedliwość po Polsku
On 3 Lut, 13:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

odmienia się przez przypadki itd.. jednym słowem nie jest błędem.
Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .
Owszem, staram się poprawnie pisać, ale nawet tu zdarzają mi się
błędy, wynikające najczęściej z pośpiechu, więc z reguły nie reaguję
na błędy innych w postach. Po prostu nie czepiam się. Ale wypada
zareagować, kiedy ktoś trwa w błędzie, tak jak ty i nie dochodzą do
niego żadne argumenty.
Twoje wyjaśnienia powyżej nie trzymają się kupy, co ma z tym wspólnego
odmiana przez przypadki, hę? A"mlotek"to zwykła literówka nie warta
zachodu.

Data: 2010-02-03 20:40:55
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 16:24, zbig pisze:
[...]

To właśnie "literówki" nie pozwalaja czytać tekstu poprawnie.. trzeba się domyślać o co chodzi adwersarzowi.

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 13:14:45 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .

 w czym masz problem? taki przyrzad do wbijania gwozdzi. tez. ;O)
 nie uzywam "polskich znakow diakrytycznych" z lenistwa i wygody.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:08:28
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
[...]

To ty masz problem z pisaniem po Polsku. - Twoje motywy mnie guzik obchodzą.. Co to ma za znaczenie czy jesteś kretynem, analfabetą czy leniem.. Istotne jest tylko to Ĺźe nie piszesz poprawnie po _Polsku_.  Jadynie inwalidztwo  (brak jednej ręki) mogłoby cie usprawiedliwiać..

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 11:21:22 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo
>   ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce.

Co to jest debilu "mlotek"?

 ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.

Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego tekstu mało co rozumiem.

 to raczje twoj problem. najwyrazniej wuml nie zapewnil
 odpowiedniego wyksztalcenia... jakze mi przykro...

Nie ma nic gorszego jak idiotyczne uwagi na wpół skretyniałego analfabety.

 wlasnie. przemyslcie to towarzyszu.

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakichś nazw wielkiej litery jest błędem.

 w podrecznikach obowiazujacych w szkole podstawowej...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 13:18:56
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:58, ":heÂŽsk:" pisze:
[...]

Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego
tekstu mało co rozumiem.

  to raczje twoj problem. najwyrazniej wuml nie zapewnil
  odpowiedniego wyksztalcenia... jakze mi przykro...

Tak, oczywiście że mój problem. Ja chciałbym w przejrzysty sposób przeczytać a nie domyślać się o czym pisze adwersarz.

[...]

Widać że najwyraźniej ominęły cie ich nauki.

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
Sprawiedliwość po Polsku

===============================
>   ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.
Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

 prosze bardzo: SAM JESTES "DEBIL" !!! teraz dociera "DEBILU" ?

 patrz moja sygnaturka "DEBILU" !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:10:19
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku

================================

   ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.

Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

  prosze bardzo: SAM JESTES "DEBIL" !!! teraz dociera "DEBILU" ?

  patrz moja sygnaturka "DEBILU" !

No i wszystko jasne, - nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.

Data: 2010-02-03 20:11:04
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrysku jakże to tak, to nie po jewrope jsku
wszak wy światłe łże elity jesteście przeciwko karze śmierci... :-))
a może ten komandos był wzrowym żolnierzem jaruzelskiego ? :-)))
i wzorowym marksistą, zaś powszechnie wiadomym jest, że marksiści
mordercami nie są :-))))
Mariusz Merta

Data: 2010-02-04 11:13:26
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-04 05:11, Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie prawda, - jednostki aspołeczne należy wykluczać* ze społeczeństwa.

* "Czapa"

Sprawiedliwość po Polsku