Sprawiedliwo¶ć po Polsku

Data: 2010-02-03 11:11:56
Autor: :he®sk:
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo  ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:21:22
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:11, ":he®sk:" pisze:
On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

[...]

  sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo
  ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce.

Co to jest debilu "mlotek"? Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego tekstu mało co rozumiem. Nie ma nic gorszego jak idiotyczne uwagi na wpół skretyniałego analfabety.

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakichś nazw wielkiej litery jest błędem.

Data: 2010-02-03 02:33:33
Autor: zbig
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
On 3 Lut, 11:21, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-03 11:11, ":he(R)sk:" pisze:> On Wed, 03 Feb 2010 10:11:51 +0100, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakich¶ nazw wielkiej litery
jest błędem.

Hesk ma rację. "polsku" nie jest nazw± i musi by¶  napisane mał±
liter±.
Nie piszemy też " z wielkiej litery" a "wielk± liter±" albo "od
wielkiej litery"
Nb. Polacy maj± tendencję do nadużywania wielkich liter, zwłaszcza gdy
chodzi o tytuły lub funkcje -Pan Dyrektor, Burmistrz, Prezydent, Pan
Profesor. W takim przypadku użyjemy wielkiej litery jedynie w
oficjalnej korespondencji np. w nagłówku.

Data: 2010-02-03 13:14:45
Autor: Jadrys
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:33, zbig pisze:
[...]

No i cały zbig.. - wielbiciel m±dro¶ci i prawidłowej pisowni. czepia się wyrazu napisanego _z_ wielkiej litery, który to wyraz jest czytelny, odmienia się przez przypadki itd.. jednym słowem nie jest błędem. Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .

Data: 2010-02-03 07:24:15
Autor: zbig
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
On 3 Lut, 13:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

odmienia się przez przypadki itd.. jednym słowem nie jest błędem.
Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .
Owszem, staram się poprawnie pisać, ale nawet tu zdarzaj± mi się
błędy, wynikaj±ce najczę¶ciej z po¶piechu, więc z reguły nie reaguję
na błędy innych w postach. Po prostu nie czepiam się. Ale wypada
zareagować, kiedy kto¶ trwa w błędzie, tak jak ty i nie dochodz± do
niego żadne argumenty.
Twoje wyja¶nienia powyżej nie trzymaj± się kupy, co ma z tym wspólnego
odmiana przez przypadki, hę? A"mlotek"to zwykła literówka nie warta
zachodu.

Data: 2010-02-03 20:40:55
Autor: Jadrys
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
W dniu 2010-02-03 16:24, zbig pisze:
[...]

To wła¶nie "literówki" nie pozwalaja czytać tekstu poprawnie.. trzeba się domy¶lać o co chodzi adwersarzowi.

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :he®sk:
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 13:14:45 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Natomiast ani słowa komentarza do wyrazu "mlotek" .

 w czym masz problem? taki przyrzad do wbijania gwozdzi. tez. ;O)
 nie uzywam "polskich znakow diakrytycznych" z lenistwa i wygody.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:08:28
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 14:45, ":he®sk:" pisze:
[...]

To ty masz problem z pisaniem po Polsku. - Twoje motywy mnie guzik obchodzÄ….. Co to ma za znaczenie czy jesteĹ› kretynem, analfabetÄ… czy leniem.. Istotne jest tylko to ĹĽe nie piszesz poprawnie po _Polsku_.  Jadynie inwalidztwo  (brak jednej rÄ™ki) mogĹ‚oby cie usprawiedliwiać..

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
Sprawiedliwo¶ć po Polsku
On Wed, 03 Feb 2010 11:21:22 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   sprobuj nastepnym razem tak: "Sprawiedliwosc po polsku" bo
>   ci ktos glowe mlotkiem rozbije za braki w gramatyce.

Co to jest debilu "mlotek"?

 ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.

Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego tekstu mało co rozumiem.

 to raczje twoj problem. najwyrazniej wuml nie zapewnil
 odpowiedniego wyksztalcenia... jakze mi przykro...

Nie ma nic gorszego jak idiotyczne uwagi na wpół skretyniałego analfabety.

 wlasnie. przemyslcie to towarzyszu.

Pokaż mi gdzie jest napisane że pisanie jakich¶ nazw wielkiej litery jest błędem.

 w podrecznikach obowiazujacych w szkole podstawowej...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 13:18:56
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku
W dniu 2010-02-03 11:58, ":he®sk:" pisze:
[...]

Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

Ty wiesz o czym ja pisałem, a ja z twojego bełkotliwego
tekstu mało co rozumiem.

  to raczje twoj problem. najwyrazniej wuml nie zapewnil
  odpowiedniego wyksztalcenia... jakze mi przykro...

Tak, oczywiście że mój problem. Ja chciałbym w przejrzysty sposób przeczytać a nie domyślać się o czym pisze adwersarz.

Nie ma nic gorszego jak idiotyczne uwagi na wpół skretyniałego analfabety.

  wlasnie. przemyslcie to towarzyszu.

PokaĹĽ mi gdzie jest napisane ĹĽe pisanie jakichĹ› nazw wielkiej litery
jest błędem.

  w podrecznikach obowiazujacych w szkole podstawowej...

Widać że najwyraźniej ominęły cie ich nauki.

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :he®sk:
Sprawiedliwo¶ć po Polsku

===============================
>   ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.
Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

 prosze bardzo: SAM JESTES "DEBIL" !!! teraz dociera "DEBILU" ?

 patrz moja sygnaturka "DEBILU" !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:10:19
Autor: Jadrys
Sprawiedliwość po Polsku

   ooooo, nerwy puszczaja... niezle, niezle towarzyszu stefanie.

Potrafisz ty odpowiedziec na proste pytanie?

  prosze bardzo: SAM JESTES "DEBIL" !!! teraz dociera "DEBILU" ?

  patrz moja sygnaturka "DEBILU" !

No i wszystko jasne, - nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.

Sprawiedliwo¶ć po Polsku