Sprawiedliwość społeczna

Data: 2011-04-22 19:22:12
Autor: bolek
Sprawiedliwość społeczna

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db15561$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
.. znowu o totalnej inwigilacji społeczeństwa przez wrażą agenturę :

http://blogmedia24.pl/node/47662

"Już wiadomo, dlaczego nie może być tak, że ktoś buduje sobie dom czy
cokolwiek innego bez wcześniejszego pozwolenia urzędnika. Otóż wymagają tego

zasady sprawiedliwości społecznej

.

Jeżeli wiesz co to jest prywatna nieruchomość na prywatnej działce,
to życzą Ci żeby na sąsiedniej działce ktoś wybudował np. spalarnie śmieci.
Zgłoszenie będzie miał i możesz go w dupę pocałować.
A jak złamie jakieś przepisy to możesz się z nim sądzić przez 50 lat.
Wiem coś o tzw sądach. Mnie przez 10 lat nie potrafią przeprowadzić
postępowania spadkowego, mimo że wszyscy spadkobiercy są zgodni.
Mało tego. Złożyłem wniosek o nabycie spadku a dostałem wirtualny spadek po nieistniejącej osobie.
Jeszcze mnie ściga urząd skarbowy. To jest kabaret !

bolek

Data: 2011-04-22 19:49:12
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna
to życzą Ci żeby na sąsiedniej działce ktoś wybudował np. spalarnie
śmieci.
Zgłoszenie będzie miał i możesz go w dupę pocałować.

Zapominasz, ze urzad ma 30 dni na wydanie zakazu. Dopiero wtedy, kiedy nie
wyda,
to inwestor moze zaczac budowe.

Nullification

Data: 2011-04-22 20:28:45
Autor: bolek
Sprawiedliwość społeczna

--
Wystarczy mieć odpowiednio mocne argumenty.
A nie wydać decyzji jest bardzo prosto.

bolek

Data: 2011-04-22 20:41:00
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna
> [...]
> wyda,
> to inwestor moze zaczac budowe.
>

> -- Wystarczy mieć odpowiednio mocne argumenty.

Ciapus, jak masz mocne argumenty, to zdobedziesz zwykle
pozwolenie na budowe mauzoleum na podworku palacu prezydenckiego
na krakowskim zaadupiu.

Nullification

Data: 2011-04-22 20:18:44
Autor: u2
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 19:22, bolek pisze:
[...]

Głupiś jak na bolka przystało. Inwestycje publiczne powinny być
zaaprobowane przez społeczność. A wara tobie od prywatnego terenu gdzie
prywatne osoby chcą postawić altankę.

Data: 2011-04-22 20:25:55
Autor: bolek
Sprawiedliwość społeczna

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db1c687$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale z Ciebie młot.
Przecież spalarnia to był tylko przykład. Kumasz ?

Data: 2011-04-22 20:35:34
Autor: u2
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 20:25, bolek pisze:
Głupiś jak na bolka przystało. Inwestycje publiczne powinny być
zaaprobowane przez społeczność.
Ale z Ciebie młot.
Przecież spalarnia to był tylko przykład. Kumasz ?

Debilu, ja o terenie prywatnym, a ty o terenie publicznym i inwestycjach
publicznych.

Data: 2011-04-22 20:39:18
Autor: jadrys
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 20:35, u2 pisze:
[...]

W dzisiejszych czasach pojęcie "teren prywatny"to abstrakcja..

Data: 2011-04-22 20:42:48
Autor: u2
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 20:39, jadrys pisze:
Debilu, ja o terenie prywatnym, a ty o terenie publicznym i inwestycjach
publicznych.

W dzisiejszych czasach pojęcie "teren prywatny"to abstrakcja..

Są księgi wieczyste. Można sprawdzić do kogo należy dana działka.

Data: 2011-04-22 20:49:51
Autor: jadrys
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 20:42, u2 pisze:
[...]

No, ja nie o tym. Mówię o wolności na tym rzekomo prywatnym terenie. Przecież nawet drzewa nie wolno ci wyciąć bez zezwolenia.

Data: 2011-04-22 21:07:42
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna
No, ja nie o tym. Mówię o wolności na tym rzekomo prywatnym terenie.
Przecież nawet drzewa nie wolno ci wyciąć bez zezwolenia.

Jebnales jak samolot w brzoze.
Drzewo owocowe - w kazdym wieku, inne - do 5 lat.
Szczegoly np. tutaj:
http://huby.seo.pl/12_zielen/124_procedura_kary.htm
Nullification

Data: 2011-04-22 21:28:22
Autor: jadrys
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 21:07, pluton pisze:
[...]

Nie pisałem o drzewach owocowych.

Data: 2011-04-22 21:58:53
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna

Nie pisałem o drzewach owocowych.

A o jakich ? O takich na ktorych rosna sliweczki albo gruszeczki ?

Nullification

Data: 2011-04-23 07:47:49
Autor: cirrus
Sprawiedliwość społeczna
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iosmdt$n3h$1inews.gazeta.pl...
Nie pisałem o drzewach owocowych.
A o jakich ? O takich na ktorych rosna sliweczki albo gruszeczki ?

Nie próbuj z nim merytorycznej dyskusji bo to niemożliwe.

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:17:14
Autor: jadrys
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 21:58, pluton pisze:
Nie pisałem o drzewach owocowych.

A o jakich ? O takich na ktorych rosna sliweczki albo gruszeczki ?

O normalnych, - o tych na których nie rosną jadalne owoce.

Data: 2011-04-23 19:40:54
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna

> A o jakich ? O takich na ktorych rosna sliweczki albo gruszeczki ?

O normalnych, - o tych na których nie rosną jadalne owoce.

Czy drzewa, na ktorych rosna jadalne owoce sa nienormalne ?
i pytanie drugie: jadalne dla kogo ? Czasem owoc niejadalny dla jednych
stworzen jest cenny jako pokarm dal innych.

Nullification

Data: 2011-04-23 10:02:44
Autor: u2
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 21:07, pluton pisze:
No, ja nie o tym. MĂłwiĂŞ o wolnoÂści na tym rzekomo prywatnym terenie.
Przecie¿ nawet drzewa nie wolno ci wyci¹Ì bez zezwolenia.

Jebnales jak samolot w brzoze.
Drzewo owocowe - w kazdym wieku, inne - do 5 lat.
Szczegoly np. tutaj:
http://huby.seo.pl/12_zielen/124_procedura_kary.htm

Glupis jak na pokurwienca przystalo. W podlaskiem nadgorliwy wojt
napisal wniosek na 100letnia staruszke za sciecie drzewa na jej posesji.
Kara kilka tysiecy.

Inny debilny wojt, bodajze z mazurskiego przyfasonil 100 tys. za sciecie
5 drzew.

Data: 2011-04-23 11:01:31
Autor: pluton
Sprawiedliwość społeczna

> Jebnales jak samolot w brzoze.
> Drzewo owocowe - w kazdym wieku, inne - do 5 lat.
> Szczegoly np. tutaj:
> http://huby.seo.pl/12_zielen/124_procedura_kary.htm

Glupis jak na pokurwienca przystalo.

Dziekuje. Wiedzialem, ze mamy inne logiki,
ale zawsze to milo upewnic sie, ze druga strona tez tak czuje.

W podlaskiem nadgorliwy wojt
napisal wniosek na 100letnia staruszke za sciecie drzewa na jej posesji.
Kara kilka tysiecy.

Czy bylo to zgodne z Prawem i ze Sprawiedliwoscia ?

Inny debilny wojt, bodajze z mazurskiego przyfasonil 100 tys. za sciecie
5 drzew.

Czy bylo to zgodne z Prawem i ze Sprawiedliwoscia ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-23 10:00:20
Autor: u2
Sprawiedliwość społeczna
W dniu 2011-04-22 20:49, jadrys pisze:
Są księgi wieczyste. Można sprawdzić do kogo należy dana działka.

No, ja nie o tym. Mówię o wolności na tym rzekomo prywatnym terenie.
Przecież nawet drzewa nie wolno ci wyciąć bez zezwolenia.

Toż o to m.in. chodzi autorowi artykułu. Najwyraźniej nie potrafisz
czytać ze zrozumieniem.

Data: 2011-04-23 12:17:07
Autor: jadrys
Sprawiedliwość społeczna
[...]