Sprawne opony - zmieniać?

Data: 2010-02-08 09:21:03
Autor: Michał
Sprawne opony - zmieniać?
letnie i
zimowe od nowości z salonu w doskonałym stanie (wizualnym plus zero problemów
podczas jazdy). Wymieniać?

Nie wiem jakie opony Skoda daje do swoich aut, ale wątpię żeby to było jakieś tandetne ścierwo, co parcieje po 5 latach. IMO używać dalej.

Data: 2010-02-08 01:02:30
Autor: mw
Sprawne opony - zmieniać?
On Feb 8, 9:21 am, Michał <mbier...@wywalto.o2.pl> wrote:
[...]
Nie wiem jakie opony Skoda daje do swoich aut, ale wątpię żeby to było
jakieś tandetne ścierwo, co parcieje po 5 latach. IMO używać dalej.
Dają Matadory.

Data: 2010-02-08 10:25:38
Autor: Marx
Sprawne opony - zmieniać?
W dniu 2010-02-08 10:02, mw pisze:
[...]
nieprawda
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26956

Marx

Data: 2010-02-08 11:17:55
Autor: Pan Piskorz
Sprawne opony - zmieniać?
nieprawda

prawda,
tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,

krótko: to gówno warto wywalić z byle powodu
P.

Data: 2010-02-08 06:57:47
Autor: mw
Sprawne opony - zmieniać?
On 8 Lut, 11:17, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
> nieprawda

prawda,
tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,
Fabki chyba wszystkie miały matadory, chyba że na alu.

Data: 2010-02-08 16:25:12
Autor: J.F.
Sprawne opony - zmieniać?
On Mon, 8 Feb 2010 06:57:47 -0800 (PST),  mw wrote:
On 8 Lut, 11:17, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
prawda,
tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,
Fabki chyba wszystkie miały matadory, chyba że na alu.

A co skladamy w Poznaniu ? Na czeskich oponach czy polskich ? Choc teraz to nie bylbym taki pewniem skad jest lepszy transport do
Poznania :-)

Data: 2010-02-08 08:53:31
Autor: mw
Sprawne opony - zmieniać?
On 8 Lut, 16:25, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Choc teraz to nie bylbym taki pewniem skad jest lepszy transport do
Poznania :-)
Aż sprawdziłem, no i racja, moja to rodowita Czeszka, nic dziwnego że
zawsze chętna, a zanim drzwi uszczelnili to i wilgotna była ;-).

Data: 2010-02-11 21:24:27
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Sprawne opony - zmieniać?
W dniu 2010-02-08 15:57, mw pisze:
[...]

oprócz tej mojego ojca - która wyszła z salonu na Barumach Brillantis. Silnik 1.4 16V 75KM

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2010-02-12 11:48:06
Autor: mw
Sprawne opony - zmieniać?
On 11 Lut, 21:24, "Maciek \"Sołtys\"" <solty...@op.pl> wrote:
[...]
oprócz tej mojego ojca - która wyszła z salonu na Barumach Brillantis.
Silnik 1.4 16V 75KM
Przynaję rację temu kto mówi że zależy od kraju pochodzenia.

Data: 2010-02-08 15:59:49
Autor: Marx
Sprawne opony - zmieniać?
W dniu 2010-02-08 11:17, Pan Piskorz pisze:
nieprawda

prawda,
tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,

krótko: to gówno warto wywalić z byle powodu

a przeczytales w/w watek?
Matadory owszem sa, ale nie jest to regula.
Marx

Data: 2010-02-08 16:08:16
Autor: Pan Piskorz
Sprawne opony - zmieniać?
a przeczytales w/w watek?

dotyczył oktawki
P.

Data: 2010-02-09 10:53:07
Autor: Marx
Sprawne opony - zmieniać?
W dniu 2010-02-08 16:08, Pan Piskorz pisze:
a przeczytales w/w watek?

dotyczył oktawki
P.
a to nie jest Skoda?