Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa

Data: 2011-03-14 12:43:54
Autor: Marcin N
Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
UĹźytkownik "tomek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20110311181309.0af71b38@unk...

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

=============

Poradźcie, jaki dokument należy wypełnić? Mam działalność, w której nie mam odpadów, ale mam samochód na firmę i podobno to wystarczy, żeby mi wlepili karę. Czy to prawda?

Czy rzeczywiście każdy prowadzący działalność - musi złożyć to sprawozdanie? Gdzie szukać jakichś przepisów?

Data: 2011-03-14 13:34:00
Autor: tomek
Sprawozdania o odpadach - zaczynają się ż niwa
Dnia 2011-03-14, o godz. 12:43:54
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "tomek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20110311181309.0af71b38@unk...

[...]

Żeby radzić to nie mam uprawnień, natomiast mogę podyskutować :-)
Jeśli nie masz żadnych odpadów (tzn. zapewne masz odpady komunalne,
ale to małe piwo), to są dwie szkoły - falenicka, która mówi żeby nic
nie składać żeby się nie wychylać bo literalnie wg ustawy nie musisz
nic składać, i otwocka, wg której składasz sprawozdanie zerowe żeby się
zabezpieczyć w razie gdyby jednak minister czy marszałek doszedł do
wniosku że trzeba składać "zerówki".

BTW pamiętaj że jeśli chcesz coś składać, to masz czas do jutra.

Tomek

Data: 2011-03-14 13:41:33
Autor: Marcin N
Użytkownik "tomek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20110314133400.6c912e52@unk...

[...]

=================

Czy możesz pokazać jakiś taki wypełniony dokument? Najlepiej ten "zerowy".

Data: 2011-03-14 13:45:21
Autor: tomek
Sprawozdania o odpadach - zaczynają się ż niwa
Dnia 2011-03-14, o godz. 13:41:33

Tu masz info:
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=1081&idmp=22&r=r

I rozporządzenie ze sprawozdaniem: http://bip.umwd.dolnyslask.pl/plik.php?id=13266

Tomek

Data: 2011-03-14 13:35:27
Autor: Piotrek
On 2011-03-14 12:43, Marcin N wrote:
Poradźcie, jaki dokument należy wypełnić? Mam działalność, w której nie
mam odpadów, ale mam samochód na firmę i podobno to wystarczy, żeby mi
wlepili karę. Czy to prawda?

Terminy dla raportów "za samochód" minęły 30 stycznia (raport do marszałka + kopia do WIOŚ) i 28 lutego (raport do KOBIZE).

Czy rzeczywiście każdy prowadzący działalność - musi złożyć to
sprawozdanie? Gdzie szukać jakichś przepisów?

Tu masz w miarę kompletne zestawienie.
Click -- > http://poradnik.ekoportal.pl/prawo.html

Piotrek

Data: 2011-03-14 13:45:47
Autor: Marcin N
UĹźytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d7e0cad$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...

On 2011-03-14 12:43, Marcin N wrote:
[...]

================

A co to za raporty? Co tam niby powinienem zawrzeć?

Data: 2011-03-14 13:48:34
Autor: tomek
Sprawozdania o odpadach - zaczynają się ż niwa
Dnia 2011-03-14, o godz. 13:45:47

Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d7e0cad$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...

On 2011-03-14 12:43, Marcin N wrote:
> [...]

Terminy dla raportów "za samochód" minęły 30 stycznia (raport do
marszałka + kopia do WIOŚ) i 28 lutego (raport do KOBIZE).

Tymi się nie przejmuj bo za nie nic specjalnego nie grozi.
Natomiast formalnie to jest sprawozdanie odnośnie opłat za korzystanie
ze środowiska, a co do KOBIZE, to zobacz stronę KOBIZE.

Tomek

Data: 2011-03-14 15:26:49
Autor: Marek
Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

[...]

Według ustawy to nawet jeśli masz drukarkę na firmę to sprawozdanie trzeba składać.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2011-03-14 15:29:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-14 15:26, Marek pisze:

Według ustawy to nawet jeśli masz drukarkę na firmę to sprawozdanie trzeba
składać.

Nawet jak się nie zużyło ani jednego tonera?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-14 16:05:22
Autor: Piotrek
On 2011-03-14 15:29, Liwiusz wrote:
Nawet jak się nie zużyło ani jednego tonera?

Sprawdź sobie definicje odpadu.

IMHO nawet pełny toner może być odpadem (niebezpiecznym) i jednocześnie pusty toner (no powiedzmy prawie pusty) wcale odpadem być nie musi.

Piotrek

Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa