Sprawozdanie finansowe spółki.

Data: 2014-07-01 18:02:40
Autor: Robert Tomasik
Sprawozdanie finansowe spółki.
Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:53b27090$0$2150$65785112news.neostrada.pl...
Termin sporządzenia sprawozdania finansowego mija z końcem marca. Czy są jakieś ew. konsekwencje, jeśli zostało ono sporządzone po tym terminie? Dotyczy to spółki z o.o.

Jesli przed jego przesłaniem do sądu sąd nie nałożył grzywny, to nie spotkałem się z przypadkiem, by nałożył ją po otrzymaniu.

Data: 2014-07-02 07:27:11
Autor: Michal

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53b2dc54$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Termin trzymiesięczny, to termin na sporządzenie. Do sądu składa się sprawozdanie zatwierdzone. Termin na zatwierdzenie to sześć miesięcy. Drobne przekroczenia nie są zazwyczaj karane.
Michał

Sprawozdanie finansowe spółki.