Sprężarka 24 l do kół i przedmuchiwania

Data: 2012-10-15 06:41:42
Autor: Adam Adamaszek
Sprężarka 24 l do kół i przedmuchiwania
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:31:31 UTC+2 użytkownik TM napisał:

polecacie z własnego doświadczenia, byle nie z agregatów lodówkowych.

Jak najtańszą, byleby olejową (są droższe, za to znacznie trwalsze). pozdr
AA

Data: 2012-10-15 16:08:08
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d7b6482-3325-48b2-91b5-0a8cc990eb52googlegroups.com...
Jak najtańszą, byleby olejową (są droższe, za to znacznie trwalsze).

Po dotarciu wymienić w niej olej na jakiś dobry syntetyk, będzie trwalsza. W serwisie do przedmuchiwania elektroniki mam jakieś 1-tłkowe zintegrowane z silnikiem "coś" zwane Pansam? i chodzi już z 4-5? lat.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-10-15 16:55:39
Autor: dato
W dniu 2012-10-15 16:08, Ukaniu pisze:

[...]

ja mam stanley bezolejowe 6 litrowe do przedmuchiwania elektroniki, sporadycznie koła też napompuje :)
http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-8bar-fv-i2684084818.html

Sprężarka 24 l do kół i przedmuchiwania