Sprężarka klimatyzacji

Data: 2010-06-02 17:25:10
Autor: Tata
Sprężarka klimatyzacji
VW Passat B4 1.9 TDI 90 KM grudzień 1993 kombi. Mechanik stwierdził, że mam niesprawną sprężarkę klimatyzacji i ustalenie modelu (numeru) wymagałoby demontażu alternatora. Czy istnieje inny sposób na poznanie modelu (numeru katalogowego) uszkodzonej sprężarki? Chciałbym ją wymienić, ale nie wiem jaką kupić? Czy może ona być sprawna, a brak działania jest spowodowany innymi typowymi przyczynami? Od wyprodukowania, żaden element klimatyzacji nie był naprawiany lub wymieniany.

Z poważaniem
MJ

Data: 2010-06-02 18:21:13
Autor: jarek
Sprężarka klimatyzacji

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:hu5t4c$nr9$1news.dialog.net.pl...
wymienić, ale nie wiem jaką kupić? Czy może ona być sprawna, a brak działania jest spowodowany innymi typowymi przyczynami? Od wyprodukowania, żaden element klimatyzacji nie był naprawiany lub wymieniany.

cisnienie w ukladzie jest? Sprawdz to najpierw, jesli jest cisnienie i sprezarka nie wlacza sie (charakterystyczne cykniecie), to bardzo prawdopodobna jest awaria sprezarki, badz sprzegielka, badz "elektryki", jesli cisnienia nie ma, to trzeba sprawdzic szczelnosc i ew nabic.

Jarek

Data: 2010-06-02 18:28:19
Autor: MK
Sprężarka klimatyzacji
Kolega dobrze mówi, jak nie ma czynnika to ona sie nie włączy nawet bo by się zatarła. Takie zabezpieczenie.

Sprężarka klimatyzacji