Spr??one powietrze ale wielokrotnego u?ytku...

Data: 2011-02-10 09:34:21
Autor: 4CX250
Spr??one powietrze ale wielokrotnego u?ytku...
Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomości news:iiv5vg$7o3$1mx1.internetia.pl...
No właśnie.
Czy istnieje coś takiego?
Chodzi bardziej o puche która ma w sobie zaworek pozwalający ponownie ją nabić powiedzmy za pomocą pompki samochodowej lub kompresora na stacji benzynowej.

W cenie dwóch puszek "sprężonego powietrza" kupiłem sprężarkę z lodówki na złomie.
Do wyjścia podłączyłem butle z gaśnicy 1kg z przyspawanym kroćcem. Butla  po to aby zniwelować pulsacje ale można i bez niej się obejść. Jako zawór nadciśnieniowy zastosowałem zawór nadciśnieniowy do wody w którym śrubę regulacyjną przekręciłem tak aby przejść z 6 to 8bar. Na wyjściu zamontowałem regulowany reduktor powietrza z manometrem za 25zł.
Wejście kompresora podłączyłem do zużytego filtru paliwowego z mojego samochodu.
Podłączyłem pistolet do przedmuchiwania za 12zł  i w ten sposób mam pod stołem cichutką sprężareczkę
dającą  ciśnienie regulowane 0-8bar.

Marek

Spr??one powietrze ale wielokrotnego u?ytku...