Sprężyna do v-brake

Data: 2010-01-22 12:18:53
Autor: darec
Sprężyna do v-brake
Gdzzie można dostac spreżyne do avid'a single dight 7?
No i czy w ogole mozna!

Data: 2010-01-22 13:05:23
Autor: Rycki
Sprężyna do v-brake
darec pisze:
Gdzzie można dostac spreżyne do avid'a single dight 7?
No i czy w ogole mozna!

Nie wiem czy można kupić, ale na pewno można zrobić np. ze szprychy.
Lajtując mój rower, swego czasu robiłem takie sprężyny ze szprych tytanowych.

Pzdr,
Rycki

Data: 2010-01-22 13:37:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Sprężyna do v-brake
Dnia 22.01.2010 13:05 użytkownik Rycki napisał :
darec pisze:
[...]

Niech zgadnę - były do d...?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-22 14:17:28
Autor: Rycki
Sprężyna do v-brake
darec pisze:
[...]

Nie, do hamulców, jak w temacie postu i nawet działały, dasz wiarę ;)

Pzdr,
Rycki

Sprężyna do v-brake