Sprężyna gazowa w Kangoo

Data: 2018-06-28 16:47:59
Autor: Jacek Maciejewski
Sprężyna gazowa w Kangoo
Muszę wymienić sprężynę gazową klapy tylnej w Renault Kangoo. Problem w
tym że nie idzie jej nijak ścisnąć, nawet jak na niej zawisnę nie daje
się ścisnąć a ważę ponad 70 kg :)  A rozprężona jest za długa o parę cm.
Jest jakaś metoda?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-28 17:02:11
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Sprężyna gazowa w Kangoo

Powitanko,

Jest jakaś metoda?

Nie wiem, jak w Twoim samochodzie, ale u mnie musiałem z 5mm ścisnąć. Wystarczyło klapę trochę przymknąć, związać drutem i już.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-06-29 04:20:41
Autor: Zenek Kapelinder
Sprężyna gazowa w Kangoo
Jedz do najblizszego dowolnego warsztatu i zaloza.

Data: 2018-06-29 16:05:11
Autor: Jacek Maciejewski
Sprężyna gazowa w Kangoo
Dnia Fri, 29 Jun 2018 04:20:41 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jedz do najblizszego dowolnego warsztatu i zaloza.

Ty to masz kiepełę :) Nigdy bym się nie dogłówkował. I dlatego sam
założyłem dziś rano.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-29 20:19:39
Autor: collie
Sprężyna gazowa w Kangoo
W dniu 29.06.2018 16:05, Jacek Maciejewski pisze:

[...]

To podaj technologię. Dla tych co również rozmiarami nie grzeszą.
Może i człekowi z Bałut się przyda. Nawet jak nie ma Kangoo.

Data: 2018-06-29 21:07:58
Autor: Jacek Maciejewski
Sprężyna gazowa w Kangoo
Dnia Fri, 29 Jun 2018 20:19:39 +0200, collie napisał(a):

To podaj technologię.

Okazało się że jak trochę na siłę podnieść klapę, wyżej niż normalnie
się podnosi, korzystając z jej elastyczności to sprężyna akurat pasuje. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-29 09:04:46
Autor: spider
[...]