Data: 2009-03-02 20:23:45 | |
Autor: Blyskacz | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
Witam
W mojej 850tce tyl lekko oklapl ;-) Postanowilem sie rozejrzec za nowymi sprezynami i w ofercie jednego ze sklepow jest cos takiego : PFV Heavy Duty Springs , zadnych inf na ich temat nie ma, wiec pytam tutaj - czy ktos mial moze stycznosc z takimi wynalazkami ? Nie odbije sie to negatywnie na standardowych amortyzatorach ? Autem sporadycznie woze wieksze ciezary, czy tez ciagam przyczepe, natomiast na stale siedzi tam diablo ciezka beczka z lpg ( btw jakis kretyn ja projektowal ). Sprezyny pewnie od nowosci te same, to moze wystarczy jak zakupie zwykle ? pozdrawiam Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG |
|
Data: 2009-03-02 21:37:44 | |
Autor: bratPit | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
W mojej 850tce tyl lekko oklapl ;-) a nie lepiej zalozyc Lesjoforsa i miec spokój? brat |
|
Data: 2009-03-03 07:46:54 | |
Autor: Grzegorz | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
Hello bratPit !:
Dobry ten Lesjofors ? Założyłem w Scorpio na przodzie, bo po 1/4 mln km siadły nieco. I mam dopiero jakiś 1000 km przejechane. pzdrw. -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1 |
|
Data: 2009-03-03 09:17:41 | |
Autor: bratPit | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
a nie lepiej zalozyc Lesjoforsa i miec spokój? nigdy na to reklamacji nie miałem, a z tego co czytam na autokąciku astry tylko to ludzie polecają wiec to potwierdza moje doświadczenia, a jak się sprawdzi u Ciebie nie mam pojęcia, zawsze może się zdarzyć jakiś babol, brat |
|
Data: 2009-03-03 13:17:13 | |
Autor: Blyskacz | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
bratPit wrote:
a nie lepiej zalozyc Lesjoforsa i miec spokój? moze i lepiej, ale z tego co widze na ich stronie to robia wersje zwykla i Heavy Duty, wiec pytanie dalej aktualne ;-) pozdrawiam Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG |
|
Data: 2009-03-03 15:09:52 | |
Autor: bratPit | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
a nie lepiej zalozyc Lesjoforsa i miec spokój? podsun±łe¶ mi pomysł, popatrzyłem na opla i to co wnioskuję patrz±c na ich katalog to 'heavy duty' użyte w oplu oznacza samochody ze zwiększonym obci±żeniem osi tylnej np. w przypadku haka holowniczego, może w Volovo jest tak samo? brat |
|
Data: 2009-03-03 14:14:36 | |
Autor: Blyskacz | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
bratPit wrote:
może w Volovo jest tak samo?no tak wlasnie jest... Ja mam pewne obawy odnosnie tego jak sie bedzie zachowywalo auto na tych sztywniejszych sprezynach... a tak btw. masz tam jakies ceny tych sprezyn - wersji zwyklej i heavy duty ? pozdrawiam Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG |
|
Data: 2009-03-03 15:33:43 | |
Autor: bratPit | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
może w Volovo jest tak samo? no tak wlasnie jest... mogę Ci powiedzieć że w Astrze II htb założenie HD powodowało nieco większ± stywno¶ć zawieszenia tylnego, montowali¶my to ludziom ktorzy albo mieli haki holownicze albo felgi z małym ET żeby opona nie spotkała się czasem z rantem błotnika tylnego w skrajnym przypadku, w każdym razie na oplu niespecjalnie dało się je odczuć, a tak btw. masz tam jakies ceny tych sprezyn - wersji zwyklej i heavy duty ? zwykłe bodaj 160zł/szt a mocniejsze 170zł/szt czyli różnica niewielka, tyle że HD trzeba czekać dwa...trzy dni, a zwykłe jeden dzień, brat |
|
Data: 2009-03-02 22:05:22 | |
Autor: jasio | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
Blyskacz pisze:
Witam Kup te HD. Ciekawey jestem jak to wyjdzie. Samochod bardziej terenowy. |
|
Data: 2009-03-02 22:39:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
Blyskacz pisze:
Witam Sprężyny się z czasem udeptują i IMO wystarczy że kupisz seryjne - będziesz miał i wyżej i twardziej niż teraz. Sztywniejsze sprężyny w zasadzie powinny mieć twardszy amortyzator, bo inaczej auto może zwiększyć tendencje do wybijania się w górę na nierównościach. |
|
Data: 2009-03-03 18:58:40 | |
Autor: Rafal... | |
Sprezyny Heavy Duty - testowal ktos ? | |
Uzytkownik "Blyskacz" <blyskacz@wp.pl> napisal w wiadomosci news:gohf8n$cgt$1inews.gazeta.pl...
Sprezyny pewnie od nowosci te same, to moze wystarczy jak zakupie zwykle ? Mialem ten sam problem wlasnie w poruszonej tu Astrze.... powiem tak - kupilem (Lesjofors) zwykle, w Intercarsie HD byly drozsze o okolo 90zl na sztuce, wiec czynnik ekonomiczny tez mial wplyw. Ale... stare sa teraz zalozone w innym aucie, które mialo zlamana i powiem ci, ze czuc ze sa mocno przyklepane i naprawde warto by tez je bylo zmienic ;-) Natomiast jesli chodzi o nowe, to auto nie stoi zauwazalnie wyzej, tez nie jest bardzo zauwazalnie trwardsze, natomiast Astra która sama z siebie slabo sie prowadzi pod obciazeniem, teraz prowadzi sie lepiej i duzo lepiej tlumi nierównosci... Teraz to co cie pewnie zainteresuje - stare sprezyny poszly do astry z gazem, czyli dodatkowymi kg w bagazniku i bardziej czuc, ze sa klapniete, niz jak byly w aucie bez gazu - zmierzam do tego, ze sklonilbym sie na twoim miejscu jednak do tych HD. ja nie zaluje, ze kupilem standardowe, bo róznice czuc i tak, natomiast to auto nie ma gazu wiec kilkadziesiat kg nie jezdzi non stop w bagazniku, jakby tam byla butla, to by byly pewnie HD. Ale nikt w kilku sklepach, ani w Intercarsie nie byl mi w stanie odpowiedziec sensownie na pytanie "które lepiej". Mozesz wiec byc królikiem doswiadczalnym grupy :) -- Rafal - Tarnów rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl |