Sprężyny RST

Data: 2010-06-08 11:52:34
Autor: Kret - praca
Sprężyny RST
Witam
Poszukuje zabytku - dwóch spręzyn od przednich amortyzxatorów RST (takie 5cm co w szaszłykach z elestomerami bywały)
Najlepiej z warszawy, może być sklep lub osoba prywatna cena do dogadania.
Interesują mnie dwie sztuki.
Kiedyś kupowałem je w "bakiemanie" na ursynowie ale teraz ponoć juz ich nie mają :/

Kret z pracy
www.kluchojady.prv.pl

Data: 2010-06-08 12:12:16
Autor: kml
Sprężyny RST

Użytkownik "Kret - praca" <maytki@o2.pl> napisał w wiadomości news:hul3s0$rqi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szukaj spreżyny od simsona :) Powinny pasować. Ewentualnie połamany Suntour jako dawca. Kiedyś do RST wsadziłem springa od rs'a i też było oki. Jeżeli koniecznie uparłbyś się na same sprężyny to coś czuje, że najszybciej dostaniesz je w zestawie z nowym widelcem :)

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Sprężyny RST