Sprezyny progresywne

Data: 2012-06-11 08:01:08
Autor: zarafiq
Sprezyny progresywne
On Sunday, 10 June 2012 12:00:58 UTC+1, Michal  wrote:
Witam uprzejmie,
Czy sprężyny w lagach wkładać gęstszymi zwojami w dół czy do góry ?

Zapomniałem że wszystko już na preclu było:
https://groups.google.com/d/topic/pl.rec.motocykle/ngBftYUO6a8/discussion

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-06-11 08:09:03
Autor: zarafiq
Sprezyny progresywne
Zapomniałem że wszystko już na preclu było:
https://groups.google.com/d/topic/pl.rec.motocykle/ngBftYUO6a8/discussion

Chodzi mi o cały wątek, a nie tylko o ostatni wpis, bo z nim akurat się nie
zgadzam ;)

Data: 2012-06-11 17:18:19
Autor: AZ
Sprezyny progresywne
On 06/11/2012 05:09 PM, zarafiq wrote:
[...]

A mi się wydaje, że zalecenia w dół/gorę biorą się z jednego powodu - wkładając gęstym w dół podnosimy poziom oleju bardziej niż wkładając rzadkim a to może mieć już wpływ na pracę zawieszenia. Nic więcej. Ano i ten hałas.

--
Artur
ZZR 1200

Sprezyny progresywne