Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Sprinter 906 USA a EUROPA

Sprinter 906 USA a EUROPA

Data: 2010-03-09 18:09:40
Autor: TIM
Sprinter 906 USA a EUROPA

Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z usa?
Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to 3.0l i 154km
Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr

Data: 2010-03-09 18:21:19
Autor: Marek P.
Sprinter 906 USA a EUROPA
TIM wrote:
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr

 Sprinter jest sprzedawany w USA pod markami Freightliner i Dodge. Prawdopodobnie będzie też miał jego silniki.

Data: 2010-03-09 18:29:59
Autor: Marek P.
Sprinter 906 USA a EUROPA
Marek P. wrote:
TIM wrote:
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr



Znalazłem też coś takiego
"Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "

http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=

Data: 2010-03-09 22:56:39
Autor: TIM
Sprinter 906 USA a EUROPA

Użytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn60j8$6ev$1inews.gazeta.pl...
Marek P. wrote:
TIM wrote:
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr



Znalazłem też coś takiego
"Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "

http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=

To poprzedni model sprintera
Ja mowie o najnowszym czyli 906
Taki silnik pakuja w stanach http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/powertrain/
Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l

Data: 2010-03-10 12:41:55
Autor: Konrad
Sprinter 906 USA a EUROPA
To poprzedni model sprintera
Ja mowie o najnowszym czyli 906
Taki silnik pakuja w stanach http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/powertrain/
Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l

Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...

Data: 2010-03-10 13:27:43
Autor: ..:maniek:..
Sprinter 906 USA a EUROPA
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...

a co maja oktany do mocy??
PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...i w amerykanskich mocy moze duzo nie ma ale za to moment masz wysoki przyniskich obrotach i efekt jest taki ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000


--


Data: 2010-03-10 08:01:26
Autor: raadaar
Sprinter 906 USA a EUROPA
On 10 Mar, 13:27, "..:maniek:.." <maria...@poczta.onet.pl> wrote:

PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...
Tak. W tych samochodach bez skrzyni biegów...

efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
głównej ?

Data: 2010-03-10 18:06:48
Autor: Czarek Daniluk
Sprinter 906 USA a EUROPA
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:

efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
głównej ?


Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy takich obrotach ??
Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko było odpowiednio napędzane.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-10 12:12:32
Autor: raadaar
Sprinter 906 USA a EUROPA
On 10 Mar, 18:06, Czarek Daniluk <cza...@usuntocedaniluk.com> wrote:
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:

>> efekt jest taki
>> ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np..3000
> A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
> głównej ?

Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy
takich obrotach ??
Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko
było odpowiednio napędzane.

Nie zrozumiałem przykładu.

Data: 2010-03-11 09:47:17
Autor: ..:maniek:..
Sprinter 906 USA a EUROPA
Nie zrozumiałem przykładu.

hmm..jesli nie zrozumiales to trzeba sie poduczyc jaka jest roznicamiedzy momentem a moca :-)
tak w skrocie ci powiem ze moment jest mierzalna wartoscia (na hamowni) a moc jest wartoscia obliczana dopiero z wartosci momentu.
no i tak juz calkiem "na chlopski rozum" mozna przyjac ze moment jest odpowiedzialny za przyspieszenie, a moc za predkosc maxymalna w bardzo duuuuzym uproszczeniu


--


Data: 2010-03-10 16:09:09
Autor: Roman
Sprinter 906 USA a EUROPA

Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
No i co oktany maja do diesla......

Sprinter 906 USA a EUROPA

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona