Data: 2010-03-09 18:09:40 | |
Autor: TIM | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
Hej Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to 3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ... Pozdr |
|
Data: 2010-03-09 18:21:19 | |
Autor: Marek P. | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
TIM wrote:
Hej Sprinter jest sprzedawany w USA pod markami Freightliner i Dodge. Prawdopodobnie będzie też miał jego silniki. |
|
Data: 2010-03-09 18:29:59 | |
Autor: Marek P. | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
Marek P. wrote:
TIM wrote: Znalazłem też coś takiego "Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu " http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat= |
|
Data: 2010-03-09 22:56:39 | |
Autor: TIM | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
Użytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn60j8$6ev$1inews.gazeta.pl... Marek P. wrote: To poprzedni model sprintera Ja mowie o najnowszym czyli 906 Taki silnik pakuja w stanach http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/powertrain/ Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l |
|
Data: 2010-03-10 12:41:55 | |
Autor: Konrad | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
To poprzedni model sprintera Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ... |
|
Data: 2010-03-10 13:27:43 | |
Autor: ..:maniek:.. | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ... a co maja oktany do mocy?? PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...i w amerykanskich mocy moze duzo nie ma ale za to moment masz wysoki przyniskich obrotach i efekt jest taki ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000 -- |
|
Data: 2010-03-10 08:01:26 | |
Autor: raadaar | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
On 10 Mar, 13:27, "..:maniek:.." <maria...@poczta.onet.pl> wrote:
PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...Tak. W tych samochodach bez skrzyni biegów... efekt jest takiA nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni głównej ? |
|
Data: 2010-03-10 18:06:48 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:
efekt jest takiA nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy takich obrotach ?? Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko było odpowiednio napędzane. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-03-10 12:12:32 | |
Autor: raadaar | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
On 10 Mar, 18:06, Czarek Daniluk <cza...@usuntocedaniluk.com> wrote:
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze: Nie zrozumiałem przykładu. |
|
Data: 2010-03-11 09:47:17 | |
Autor: ..:maniek:.. | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
Nie zrozumiałem przykładu. hmm..jesli nie zrozumiales to trzeba sie poduczyc jaka jest roznicamiedzy momentem a moca :-) tak w skrocie ci powiem ze moment jest mierzalna wartoscia (na hamowni) a moc jest wartoscia obliczana dopiero z wartosci momentu. no i tak juz calkiem "na chlopski rozum" mozna przyjac ze moment jest odpowiedzialny za przyspieszenie, a moc za predkosc maxymalna w bardzo duuuuzym uproszczeniu -- |
|
Data: 2010-03-10 16:09:09 | |
Autor: Roman | |
Sprinter 906 USA a EUROPA | |
No i co oktany maja do diesla...... |