Sprinter , Crafter czy Daily

Data: 2010-02-21 17:21:54
Autor: TIM
Sprinter , Crafter czy Daily
Hej
Przymierzam sie do zakupu busa typu maxi lub xxl (long)
Do tej pory jezdzilem sprinterem 312 1997rok, musze przyznac auto niezawodne, szybkie i cale pordzewiałe. Niestety sprintery maja to do siebie, ale zadowolony jestem bo zawsze wsiadalem i jechalem bez klopotu.
Jak to wyglada z nowym sprinterem, mysle o zakupie 3-latka, czy one tez "gniją" a moze mercedes sie poprawil. Interesuje mnie moc minimum 150km. Dopuszczam jeszcze vw craftera i  iveco daily. Prosze o Wasza opinie jaki zakup bedzie najlepszy.
Pozdrowienia

Data: 2010-02-22 08:23:08
Autor: P_ablo
Sprinter , Crafter czy Daily
Użytkownik "TIM" <trempes@by.o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości news:hlrn8a$ka0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Iveco sobie poraduj, za czesci placisz jak za zboze.
W warsztacie z ktorego korzystam, serwisuje swoje auta jedna wypozyczalnia, jezdza w niej tylko Iveco. Wiecznie z tymi samochodami cos jest - a to dyfer a to skrzynia a to cos innego. Mam sprintera 2005 r i tez gnije, LT z 2001 za to czysciutki. Tez sie wlasnie przymierzam do Sprintera 2008 r od znajomego budowlanca ktoremu kryzys dal sie ostro we znaki.
Ale powaznie mysle tez nad Crafterem wlasnie ze wzgledu na to, iz mniej gnija.

--
Picasso

Data: 2010-02-22 09:14:50
Autor: glang
Sprinter , Crafter czy Daily
[...]

przerabiam to samo ale odpuściłem napędy na tył bo sporo jeżdże na pusto lub z małym ładunkiem 100-300 kg
z tych co wymieniłeś brałbym Craftera ale sam szukam Jumpera :)
pzdr
GL

Data: 2010-02-22 17:13:11
Autor: TIM

[...]