Sprinter , Crafter czy Daily

Data: 2010-02-22 09:14:50
Autor: glang
Sprinter , Crafter czy Daily
Przymierzam sie do zakupu busa typu maxi lub xxl (long)
Do tej pory jezdzilem sprinterem 312 1997rok, musze przyznac auto niezawodne, szybkie i cale pordzewiałe. Niestety sprintery maja to do siebie, ale zadowolony jestem bo zawsze wsiadalem i jechalem bez klopotu.
Jak to wyglada z nowym sprinterem, mysle o zakupie 3-latka, czy one tez "gniją" a moze mercedes sie poprawil. Interesuje mnie moc minimum 150km. Dopuszczam jeszcze vw craftera i  iveco daily. Prosze o Wasza opinie jaki zakup bedzie najlepszy.

przerabiam to samo ale odpuściłem napędy na tył bo sporo jeżdże na pusto lub z małym ładunkiem 100-300 kg
z tych co wymieniłeś brałbym Craftera ale sam szukam Jumpera :)
pzdr
GL

Data: 2010-02-22 17:13:11
Autor: TIM

[...]