Sproitz 5-6 września

Data: 2009-08-31 16:06:15
Autor: Daniel Kowalski
Sproitz 5-6 września
To w końcu kto się wybiera na spotkanie organizowane przez Wojtka Czechowskiego? ;-) ja się melduję i namawiam Was na wspólne nury (najchętniej długo na dole)
Dopisujcie się

Data: 2009-08-31 17:17:08
Autor: trzesiek
Sproitz 5-6 września
To w końcu kto się wybiera na spotkanie organizowane przez Wojtka Czechowskiego? ;-) ja się melduję i namawiam Was na wspólne nury (najchętniej długo na dole)
Dopisujcie się

Dopisuję się ja i kilka osób, które na grupie się nie pojawiają :-)

Nie pamiętam już komu, ale obiecałem, że zabiorę ze sobą sprzęt do prostych aczkolwiek stosunkowo dokładnych pomiarów natężenia oświetlenia. Po dokonaniu prostych obliczeń możliwe jest wyznaczenie strumienia światła.

Informację o zamiarze nocowania w bungalow dobrze byłoby podać Thomasowi bezpośrednio lub za moim pośrednictwem najdalej w piątek rano.

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2009-09-01 12:05:56
Autor: kama
Sproitz 5-6 września

[...]

Wojtek, Jackowi P. obiecałeś przecież...chłopak musi mieć światło, bo
będzie dłubał 80-tkę w Wetro ;)
Ja się piszę...chociaż jak z tego wyjdzie zajebista impreza to wyduszę
Ci z gardła współpomysłodawcę :)
....więc nie wybaczam zapomnienia (jaby co, oczywiście)!
Pozdrawiam i całuję...Zofię :)
Ciężko mi było odzyskać zapomniane dane grupy...ale veni coś tam coś
tam...
Pomijając liny i inne, co się lubią plątać, liczę na fajne spotkanie w
weekend :)
Kamila Bilińska
P.S. Czy ktoś wie, jak wyglądają trasy "na rower" w okolicy...mam
cywilów na pace ;)

Data: 2009-09-01 23:02:15
Autor: Daniel Kowalski
Sproitz 5-6 września

Nie pamiętam już komu, ale obiecałem, że zabiorę ze sobą sprzęt do prostych aczkolwiek stosunkowo dokładnych pomiarów natężenia oświetlenia. Po dokonaniu prostych obliczeń możliwe jest wyznaczenie strumienia światła.

Możliwe, że pojawi się Bartek Grynda (Gralmarine) ze sprzętem do testowania. Będzie okazja przetestować lampy i zobaczyć w akcji ROV'a.

Data: 2009-09-01 22:04:01
Autor: jacekplacek
Sproitz 5-6 września
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
To w końcu kto się wybiera na spotkanie organizowane przez Wojtka Czechowskiego? ;-) ja się melduję i namawiam Was na wspólne nury (najchętniej długo na dole)
Dopisujcie się
Ale tam, podobno, falowanie się zepsuło i wraki ktoś zaiwanił&#8230;:(

Data: 2009-09-02 07:52:01
Autor: Daniel Kowalski
Sproitz 5-6 września
  jacekplacek pisze:
[...]

Spoko, jak popijemy to coś się utopi - może jakąś przyczepę i 2 osobówki...

Data: 2009-09-02 06:18:22
Autor: jacekplacek
Sproitz 5-6 września
  jacekplacek pisze:
> Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a): > >> To w końcu kto się wybiera na spotkanie organizowane przez Wojtka >> Czechowskiego? ;-) ja się melduję i namawiam Was na wspólne nury >> (najchętniej długo na dole)
> Ale tam, podobno, falowanie się zepsuło i wraki ktoś zaiwanił&#8230;:(
> Spoko, jak popijemy to coś się utopi - może jakąś przyczepę i 2 osobówki...

Trza było tak od razu :) Następny termin nie odpuszczę i jeszcze Huberta namówię :) Tą razą, będę się umartwiał czytając relacje :(

Data: 2009-09-06 20:54:48
Autor: Daniel Kowalski
Sproitz 5-6 września
  jacekplacek pisze:
[...]

Ilościowo było słabo - pogłowie nurka sektowego około 10 sztuk, za to jakościowo WYBORNIE ;-) Przeprowadzono testy narkozy na mokro a wieczorem na sucho.  Dzięki dla organizatorów!!!
Czekam na zdjęcia na prv od obecnych na "mikro zlocie".
PS. Bartek Grynda udostępnił do testów HIDY 45W, kompaktową latakę LED 30W, bawiliśmy sie też kamerką przemysłową na kablo-linie. Warunki w wodzie: wizura 5-7m, na denku słabiej. Sztolnia w "grobli" zawaliła się dość mocno około 10m od wejścia.

Data: 2009-09-07 05:22:53
Autor: jacekplacek
Sproitz 5-6 września
  jacekplacek pisze:

> [...]
PS. Bartek Grynda udostępnił do testów HIDY 45W, kompaktową latakę LED 30W, bawiliśmy sie też kamerką przemysłową na kablo-linie. Warunki w wodzie: wizura 5-7m, na denku słabiej. Sztolnia w "grobli" zawaliła się dość mocno około 10m od wejścia.

W Jastarni tez było fajnie. Mozna się było wyspać, pospacerować, w knajpkach posiedzieć... No i wyspać się też można było... Tylko wiatr sobie cichutko szeleścił.

--

Sproitz 5-6 września