Sprostowanie co do jogurtów.

Data: 2015-04-11 13:03:59
Autor: Michał Sz.
Sprostowanie co do jogurtów.
 Jogurty obciążyłem winą za gwałtowny głód, jednak ostatnio mam nowego podejrzanego - kiełbasę z indyka z 13% zawartością wieprzowiny, chyba pewniak.
 Z nowych rzeczy jest coś takiego jak obieg powietrza w pomieszczeniu. Okazuje się bardzo ważny, może dlatego, że mieszkam na 2 piętrze. Szczelne okna są zbawieniem w tym wypadku, jak się je zamknie, rzecz jasna.
 Dalej wyszła mi znowu kwestia z tematyki Coriolisa, czyli spanie na karimacie, bo materac najcieńszy jaki mogłem kupić okazał się za gruby i za miękki. Być może przyczyną jest moja nieprzeciętna waga - miał być twardy, jednak się uginał, a to powoduje obciążenia kręgosłupa. Za to spanie na karimacie to działanie z gatunku ekstremalnych.

Data: 2015-04-11 13:23:23
Autor: Marek
W dniu sobota, 11 kwietnia 2015 22:04:00 UTC+2 użytkownik Michał Sz. napisał:
[...]

A co, masz problem z wypróżnianiem ?

Data: 2015-04-11 14:20:52
Autor: szklanynocnik
Sprostowanie co do jogurtów.