Sprowadzanie Mędrca do pionu

Data: 2009-05-19 12:35:54
Autor: Hans Kloss
Sprowadzanie Mędrca do pionu
"Mędrcom co prawda wolno donosić do SB, kraść urzędowe dokumenty na swój temat, pleść androny i wyzywać od "debili" i "skurwysynów" urzędującego prezydenta, ale nie wolno im stanąć w poprzek obowiązującej strategii. Bo nawet Mędrców obowiązują jakieś zasady, o czym przypomniał ostatnio Lechowi Wałęsie pan redaktor Żakowski, grożąc że donosicielstwo, chamstwo i używanie służb specjalnych dla własnych celów jeszcze ujdzie, ale po czymś takim jak występ dla partii Libertas legenda Solidarności "już się nie podniesie"."

Ja tylko mam nadzieję że tegoroczne występy to już owego Medrca i Diamentu ostatnie podrygi. Zachował się po raz kolejny jak białoruski chłopek, który pytany onegdaj co zrobiłby gdyby go koronowano na władcę Rosji odpowiedziałbez wahania: "schowałbym korone za pazuche i zwiał".
J-23

Data: 2009-05-20 08:14:31
Autor: konserwator
Sprowadzanie Mędrca do pionu

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guu93a$5p4$1inews.gazeta.pl...
[...]

ale mimo wszystko milo popatrzec jak jedna kurwa pluje na druga...

Data: 2009-05-20 08:27:38
Autor: Panslavista
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]
podniesie"."

ale mimo wszystko milo popatrzec jak jedna kurwa pluje na druga...

Kurwa kurwie łba nie urwie.
Przepraszam cię Winnetou, i znowu wybrał Lenina. Przecież właśnie po to był
w Solidurności - do kanalizowania. Dlatego też eSBuce nie mogli nie mieć w
Libertas swojego agenta...

Sprowadzanie Mędrca do pionu