Sprowadzanie auta - akceptacja umowy dwujezycznej

Data: 2009-10-29 19:53:45
Autor: Przemek V
Sprowadzanie auta - akceptacja umowy dwujezycznej

Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hccdk7$9b6$1inews.gazeta.pl...
Witam,
zakupilem auto dla szwagra w Niemczech i sie zastanawiam, czy nie poprosic
sprzedajacego o napisanie jeszcze raz tej samej umowy tyle ze dwujezycznej.
Czy to pozwoli zaoszczedzic koszty tlumaczenia, czy urzad celny i tak bedzie
chcial tego tlumaczenie umowy dwujezycznej?

Ja kupowałem od ojca auto zarejestrowane w Anglii. Napisaliśmy w dwóch językach a w polskiej części dodali, że strony oświadczają , że znają obydwa języki. Ojciec się dowodem osobistym "legitymował". Urząd celny nie robił żadnych problemów.

Sprowadzanie auta - akceptacja umowy dwujezycznej