[SZUKAM] Spryskiwacz światła Land Cruiser 80

Data: 2012-03-13 13:55:53
Autor: PKi
[SZUKAM] Spryskiwacz światła Land Cruiser 80
Witam.

Powoli wymiękam, szukam spryskiwacz lub całą lampę przednią do toyoty landcruiser 80 (HDJ80, FJ80, FZJ80, J8) z lat 90-97. Może być od anglika. Od kilku tygodni molestuje portal aukcyjny. Wie ktoś gdzie stoi taki na części?

Data: 2012-03-14 13:41:41
Autor: GR001
[SZUKAM] Spryskiwacz ¶wiatła Land Cruiser 80
Powoli wymiękam, szukam spryskiwacz lub cał± lampę przedni± do toyoty landcruiser 80 (HDJ80, FJ80, FZJ80, J8) z lat 90-97. Może być od anglika. Od kilku tygodni molestuje portal aukcyjny. Wie kto¶ gdzie stoi taki na czę¶ci?

Nie jestem na 100% peweien - ale wydaje mi się, że to s± te same lampy, które kiedy¶ szły do 4Runnera,
Ja szukałem parę lat temu do 4R i okazało się, że pro¶ciej jest pozyskać od HDJ-ta
może troszkę pomogłem
pozdr.
gr

Data: 2012-03-15 12:12:12
Autor: PKi
[SZUKAM] Spryskiwacz �wiat�a Land Cruis er 80
W dniu 14.03.2012 13:41, GR001 pisze:
Powoli wymiêkam, szukam spryskiwacz lub ca³± lampê przedni± do toyoty
landcruiser 80 (HDJ80, FJ80, FZJ80, J8) z lat 90-97. Mo¿e byæ od anglika.
Od kilku tygodni molestuje portal aukcyjny. Wie kto¶ gdzie stoi taki na
czê¶ci?

Nie jestem na 100% peweien - ale wydaje mi siê, ¿e to s± te same lampy,
które kiedy¶ sz³y do 4Runnera,
Ja szuka³em parê lat temu do 4R i okaza³o siê, ¿e pro¶ciej jest pozyskaæ od
HDJ-ta
moÂże troszkĂŞ pomogÂłem
pozdr.
gr

Sprawdziłem, niestety lampy zupełnie inne.

[SZUKAM] Spryskiwacz światła Land Cruiser 80