Sprytna polityka Żydów w Polsce

Data: 2011-06-29 05:57:37
Autor: boukun
Sprytna polityka Żydów w Polsce
Żydzi chcą wydobywać gaz łupkowy, żeby uniezależnić Polskę od dostaw
rosyjskich. To sprawi, że Żydzi będą całkowicie niezależni od Rosji, która
prowadzi politykę przyjazną Polakom. Jak na razie Rosja powstrzymuje ich od
robienia głupot i działania przeciwko narodowi polskiemu, ale gdy straci
możliwość kontrolowania ich poprzez gaz, to wtedy Żydzi w Polsce staną się
całkowicie niezależni. Dlatego każdy Polak-narodowiec powinien sprzeciwiać się
uniezależnianiu Polski od gazu naszych braci-Słowian.

boukun

Data: 2011-06-29 01:47:43
Autor: Darecki
boukun wrote:
Żydzi chcą wydobywać gaz łupkowy, żeby uniezależnić Polskę od dostaw
rosyjskich.

Po co zydom gaz lupkowy, skoro maja swoj wlasny?
http://investors.nobleenergyinc.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=539152

>To sprawi, że Żydzi będą całkowicie niezależni od Rosji, która
prowadzi politykę przyjazną Polakom.

Znowu Niedziecki pierdolisz te swoje prlowskie koszalki opalki, a przeciez moglbys raz na rok poczytac jakas ruska gazete. Nie znasz ruskiego? To ci po polsku zacytuje:

"Szef rosyjskiego Gazpromu Aleksiej Miller pod koniec kwietnia poinformował, że cena gazu na koniec 2011 r. może wynieść 500 dolarów za 1 tys. metrów sześciennych. W 2010 r. średnia cena gazu eksportowanego przez Gazprom wynosiła ok. 300 dol."

Data: 2011-06-29 14:51:51
Autor: boukun

Użytkownik "Darecki" <123jhfd@op.net> napisał w wiadomości news:iuehud$uj$1speranza.aioe.org...
boukun wrote:
> [...]

http://investors.nobleenergyinc.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=539152

>To sprawi, że Żydzi będą całkowicie niezależni od

Niedzieckiego to sobie znajdź baranie w rodzinie. Ten post powyżej to z GWna, a ja stamtąd nie piszę...

boukun

Data: 2011-06-29 13:32:20
Autor: obserwator
> [...]

> Znowu Niedziecki pierdolisz

Niedzieckiego to sobie znajdź baranie w rodzinie. Ten post powyżej to z GWna, a

ale piszesz z neostrady...a kto pisze z neostrady to chyba wiadomo?

Data: 2011-06-29 15:57:45
Autor: cirrus
boukun wrote:
[...]

A co wiadomo?

--
stevep

Data: 2011-06-29 20:04:46
Autor: boukun
> [...]

ja stamtąd nie piszę...

ale piszesz z neostrady...a kto pisze z neostrady to chyba wiadomo?

Ja nie piszę z neostrady, coś ci się popieprzyło...

boukun

Sprytna polityka Żydów w Polsce