Sprytny BIll już nie taki sprytny...

Data: 2013-10-29 00:36:54
Autor: luc
Sprytny BIll już nie taki sprytny...
Zmiana regulaminu od 1 listopada (http://sprytnybill.pl/target.php), m.in.:

================================Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku dla Klienta jest uzależniony od rodzaju karty i wynosi:
2,4% wartości rachunku w przypadku opłat dokonywanych kartami: MCW - WORLD, MNW - MASTERCARD NEW WORLD
================================

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-29 08:55:05
Autor: mx
Sprytny BIll już nie taki sprytny...
"luc"  wrote
Zmiana regulaminu od 1 listopada (http://sprytnybill.pl/target.php), m.in.:
=================================
[...]

A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?

Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.

Data: 2013-10-29 01:06:18
Autor: luc
W dniu wtorek, 29 października 2013 08:55:05 UTC+1 użytkownik mx napisał:
> [...]

>================================> A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?

Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.
Odpukać - na razie tak dla pozostałych. Mam ja ci taką wymyślną z Citi, zawszeć to jakieś punkty można było przygarnąć, które na bilety do kina się wymieniało...

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-29 11:05:24
Autor: Waldek

Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości news:526f69e3$0$2292$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
=================================

A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?

Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.

Oj, to byłby chyba pogrzeb Billa :)

pozdrawiam

Data: 2013-10-29 04:43:27
Autor: ls
W dniu wtorek, 29 października 2013 11:05:24 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości

> A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?
> Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.

Oj, to byłby chyba pogrzeb Billa :)

Zbiesi sie Bill, przeprosimy sie z plazem

--
pozdr.
ls

Data: 2013-10-29 13:25:25
Autor: radar
Sprytny BIll juĹź nie taki sprytny...
W dniu 2013-10-29 08:36, luc pisze:
Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku dla Klienta jest uzależniony od rodzaju karty i wynosi:
2,4% wartości rachunku w przypadku opłat dokonywanych kartami: MCW - WORLD, MNW - MASTERCARD NEW WORLD

Uprzedziłeś mnie ;)
Zatem KARTA KREDYTOWA CITIBANK WIZZ AIR WORLD MASTERCARDÂŽ do kosza?

--
radar

Data: 2013-11-06 07:11:49
Autor: luc
Sprytny BIll już nie taki sprytny...
Przysłali info, że:

==============================Sprytny Bill - zmiany prowizji nie będzie!

Z uwagi na liczne e-maile i wypowiedzi naszych Klientów, zdecydowaliśmy się
przychylić do próśb Użytkowników aplikacji Sprytny Bill i nie podnosić prowizji
na transakcje dokonywane kartą MasterCard World.
Prowizja za transakcje kartą MasterCard World pozostanie nadal
na poziomie 97 groszy. Regulamin Sprytnego Billa: KLIK.
Dziękujemy za uwagi i krytyczne spojrzenia na naszą usługę.
==============================

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-06 20:49:13
Autor: zlotowinfo
[OT] Re: Sprytny BIll już nie taki sprytny...

czemu tak promujesz dropboxa
adrive za free daje 50GB

Data: 2013-11-07 01:01:03
Autor: luc
W dniu środa, 6 listopada 2013 20:49:13 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

czemu tak promujesz dropboxa

adrive za free daje 50GB

Zostało mi dosłownie kilka "referali" do dobicia do maksa - tyle co tam mam, to mi wystarczy ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-07 10:46:03
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-06 20:49, zlotowinfo pisze:

czemu tak promujesz dropboxa
adrive za free daje 50GB

niepytany dodam: dropboxa łatwo się linkuje/udostępnia. Bezpośrednio. W Adrive trzeba się przebić przez Kapcia.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-07 03:12:57
Autor: luc
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:46:03 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> czemu tak promujesz dropboxa

> adrive za free daje 50GB

niepytany dodam: dropboxa łatwo się linkuje/udostępnia. Bezpośrednio. W Adrive trzeba się przebić przez Kapcia.

Otóż to. Dodam jeszcze aplikacje do synchronizacji na androidzie i dwustopniowe logowanie z wykorzystaniem tokena.

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-07 12:54:23
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-07 12:12, luc pisze:

Adrive trzeba się przebić przez Kapcia.

Otóż to. Dodam jeszcze aplikacje do synchronizacji na androidzie i dwustopniowe logowanie z wykorzystaniem tokena.

To popracuj jeszcze nad klientem Dropboxa pod Tor-em :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-07 05:30:23
Autor: luc
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:54:23 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> Otóż to. Dodam jeszcze aplikacje do synchronizacji na androidzie i dwustopniowe logowanie z wykorzystaniem tokena.

To popracuj jeszcze nad klientem Dropboxa pod Tor-em :)

Ale po co, skoro (podobno) NSA ma dostęp do wszystkiego co tam jest...

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-07 15:52:29
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-07 14:30, luc pisze:

To popracuj jeszcze nad klientem Dropboxa pod Tor-em :)

Ale po co, skoro (podobno) NSA ma dostęp do wszystkiego co tam jest...

Ja-tam do chmur wrzucam tylko zaszyfrowane. A po co ono ma wiedzieć do którego IP konto jest przypisane? Niech się głowi :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-07 07:08:17
Autor: luc
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:52:29 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> Ale po co, skoro (podobno) NSA ma dostęp do wszystkiego co tam jest....

Ja-tam do chmur wrzucam tylko zaszyfrowane. A po co ono ma wiedzieć do którego IP konto jest przypisane? Niech się głowi :)

Robisz to TrueCryptem, czy każdy plik z osobna traktujesz czymś?

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-07 16:15:11
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-07 16:08, luc pisze:
[...]

Pliki na bieżąco używane - mały wolumin TrueCryptowy, a nawet kilka ich, do różnych (rozłącznych) celów. Tylko trzeba pamiętać o kolejności odłączania, bo się kaszana zrobi (zamknąć aplikację (albo dokumenty), odmontować wolumin, poczekać, aż dropbox zsynchronizuje, odłączyć kompa od sieci). Pliki "archiwacyjne" - z automatu, z cygwina (wygodnie mi się w bashu pisze takie pierdółki) tgz-uję, szyfruję ccryptem (składnik cygwina) i kopiuję do dropboxa. Można też wysyłać mejlem do siebie i nie usuwać z serwera.