Data: 2013-01-20 01:21:28 | |
Autor: Kron | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html
Oddają 7% wykonanych transakcji internetowych kartą płatniczą. W regulaminie stoi: "Z promocji wyłączone są Płatności (...) w punktach prowadzących działalność jako: (...) - instytucje finansowe" Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie? |
|
Data: 2013-01-20 10:29:01 | |
Autor: maruda | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu 2013-01-20 10:21, Kron pisze:
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html A co na to infolinia? Jeśli się dowiemy, to raczej już "po ptokach", bo promocja jest do końca stycznia, a premie za grudzień mają być wypłacone do tego samego dnia. Przy okazji jest jeszcze bariera "do wyczerpania limitu promocji", o ile pamiętam - chyba 50mln. Nikt ich nie sprawdzi, więc każdemu mogą pokazać "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim pan zrobił pierwszą transakcję". -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda. |
|
Data: 2013-01-20 02:05:14 | |
Autor: Kron | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
On 20 Sty, 04:29, maruda <mar...@null.com> wrote:
Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda. Cytuję "Moim zdaniem się łapią" - nie mogę namierzyć w necie czy Upaid to instytucja finansowa... |
|
Data: 2013-01-21 11:09:53 | |
Autor: Q | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
Przy okazji jest jeszcze bariera "do wyczerpania limitu promocji", o ile pamiętam - chyba 50mln. Nikt ich nie sprawdzi, więc każdemu mogą pokazać "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim pan zrobił pierwszą transakcję". Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay - - jeszcze 2 tygodnie po wylaczeniu promocji "oddajemy 30% za placenie karta mc" mieli na stronie, ze oddaja te 30%. Zlodzieje niemyte. |
|
Data: 2013-01-21 02:35:39 | |
Autor: Kris | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 11:09:53 UTC+1 użytkownik Q napisał:
Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay - Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK. Oni nie żartują i kary milionowe nawet nakładaja jak np udowodnia że reklama wprowadziła w błąd. |
|
Data: 2013-01-21 18:22:44 | |
Autor: Q | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK. Cholera wie czy to by przeszlo - - z jednej strony mieli na stronie, ze promocja trwa (choc byla to tzw. gowno prawda :), z drugiej zas mieli napisane, ze promocja trwa do 30 grudnia lub do wyczerpania puli srodkow premiowych :). Mam jeszcze maila (z poczatku grudnia) od panienki z CallPay, ze wyglada na to, ze srodki starcza do konca promocji - - ale co innego miala napisac? :) Tak czy siak predzej zglosilbym (wlasnie: gdzie?) dzialanie tego robionego-na-kolanie CallPay'a - - sprobuj kupic dwa bilety a potem zadzwon pod nr kontrolny. Powinny przyjsc dwa smsy (bo kupiles dwa bilety) - - niestety w 95% przypadkow przyjdzie tylko jeden sms, z biletem ostatnio zakupionym. Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem 2 bilety i nie wiem dlaczego ten system pokazuje tylko ostatnio zakupiony. Typ juz wypisywal mi mandat, ale zapropownowalem, ze jeszcze raz kupie bilet (inny) i zobaczymy ile smsow przyjdzie. Kanar zobaczyl, ze rzeczywiscie mialem wiecej niz jeden bilet a system pokazywal jedynie ostatnio zakupiony. Obeszlo sie bez mandatu a na moje pisma CallPay do dzisiaj nie odpowiedzial. Naciagacze i amatorzy. |
|
Data: 2013-01-21 18:57:42 | |
Autor: osa | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze:
Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium. Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli biletów KZK GOP. |
|
Data: 2013-01-22 04:17:44 | |
Autor: Q | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium. Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :). U mnie znali darmowy* nr "callbackowy" (586008020), ale co z tego jak i tak nie potrafili go obslugiwac... Chodzi o to, ze wystarczy zadzwonic raz na ten nr i ma przyjsc tyle smsow ile zakupionych biletow a kanar kazal mi dzwonic tyle razy ile kupionych biletow :). Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli biletów KZK GOP. W Trojmiescie kanary tez boja sie CallPaya :). PS W 3m bilety na autobusy/tramwaje/trolejbusy maja zakres 586008000-586008011 (ponoc od lutego ma dojsc kolej skm). Darmowy nr "smsbackowy" to 586008020 - - dzwonilem na niego kilkadziesiat razy i dwa razy skasowalo mnie na 00:03 min (0,01 zł). Jak to kurde mozliwe? Przeciez to darmowy nr :). |
|
Data: 2013-01-22 19:44:07 | |
Autor: osa | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu 2013-01-22 04:17, Q pisze:
No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz biletu ;) |
|
Data: 2013-01-22 20:08:09 | |
Autor: Q | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz biletu ;) Cholera, wyglada na to, ze masz racje :). |
|
Data: 2013-01-22 20:10:59 | |
Autor: osa | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu 2013-01-22 20:08, Q pisze:
Cholera, wyglada na to, ze masz racje :). Nie mam ;) Z pomocą pI udało się zagadkę rozwiązać! |
|
Data: 2013-01-22 14:26:46 | |
Autor: pI | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
Mon, 21 Jan 2013 18:57:42 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):
W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze: Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji przetestować czy kontrolerzy go znają. Przy zakupie 2 biletów dostałem 1 SMS, nie zgłaszałem jeszcze do CallPay, ale zaraz uczynię. Trochę OT, ale cóż ;) -- pI |
|
Data: 2013-01-22 19:57:55 | |
Autor: osa | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:
Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji No to już wszystko jasne... Jak już pisałem odpowiadając wyżej Q, gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że w przypadku kontroli gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz komunikat że nie masz biletu i zostanie naliczona opłata za połączenie ;) Pewnie dlatego ubzdurałem sobie że to jakieś 0-700 skoro ma się płacić. W czasie kontroli podali mi właśnie numer 7007949 i 7004979 bo sami nie byli pewni. Jest 700? jest, więc nie byłem zdziwiony i myślałem że to numer skrócony (jak to 0-700) ale Ci 'mądrzy' zapomnieli podać kierunkowego... więc się nie mogłem dodzwonić... Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie spróbuję zadzwonić :) Dzięki za pomoc w rozwiązaniu zagadki! Przy zakupie 2 biletów dostałem 1 Trochę OT, ale cóż ;) Eneualelea i w spamowaniu na pbb i tak nie przebijemy, a informacje nt biletów mogą się komuś przydać :) |
|
Data: 2013-01-22 20:17:50 | |
Autor: pI | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
Tue, 22 Jan 2013 19:57:55 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):
W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze: Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie spróbuję zadzwonić :) Na 100% bo zawsze po zakupieniu na niego dzwonię (wtedy zamiast informacji o braku usługi dostaje się sygnał zajętości) i po chwili przychodzi SMS. W ogóle uważam, że potwierdzenie powinno być wysyłane z automatu, no ale to już inna bajka może bardziej na p.r.g-s. -- pI |
|
Data: 2013-01-20 12:36:36 | |
Autor: sunwick | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
odpowiem na to pytanie na dniach jak dostane/nie dostane zwrotu za te
transakcje grudniowe :) |
|
Data: 2013-01-21 08:34:30 | |
Autor: quiris | |
Sprytny Bill a 7% WBK | |
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 10:21:28 UTC+1 użytkownik Kron napisał:
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html Instytucje finansowe mają MCC 6012 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-6xxx/ Sprytny Bill posługuje się MCC 4900 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/ Reasumując - zwrot powinien być. Pozdrawiam Robert |