Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Sprytny Bill a 7% WBK

Sprytny Bill a 7% WBK

Data: 2013-01-20 01:21:28
Autor: Kron
Sprytny Bill a 7% WBK
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html
Oddają 7% wykonanych transakcji internetowych kartą płatniczą.
W regulaminie stoi:
"Z promocji wyłączone są Płatności (...) w punktach prowadzących działalność jako:
(...)
- instytucje finansowe"

Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

Data: 2013-01-20 10:29:01
Autor: maruda
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu 2013-01-20 10:21, Kron pisze:
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html
Oddają 7% wykonanych transakcji internetowych kartą płatniczą.
W regulaminie stoi:
"Z promocji wyłączone są Płatności (...) w punktach prowadzących działalność jako:
(...)
- instytucje finansowe"

Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

A co na to infolinia?

Jeśli się dowiemy, to raczej już "po ptokach", bo promocja jest do końca stycznia, a premie za grudzień mają być wypłacone do tego samego dnia.
Przy okazji jest jeszcze bariera "do wyczerpania limitu promocji", o ile pamiętam - chyba 50mln. Nikt ich nie sprawdzi, więc każdemu mogą pokazać "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim pan zrobił pierwszą transakcję".



--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-20 02:05:14
Autor: Kron
Sprytny Bill a 7% WBK
On 20 Sty, 04:29, maruda <mar...@null.com> wrote:


A co na to infolinia?


Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.



Cytuję "Moim zdaniem się łapią" - nie mogę namierzyć w necie czy Upaid
to instytucja finansowa...

Data: 2013-01-21 11:09:53
Autor: Q
Sprytny Bill a 7% WBK
Przy okazji jest jeszcze bariera "do wyczerpania limitu promocji", o ile pamiętam - chyba 50mln. Nikt ich nie sprawdzi, więc każdemu mogą pokazać "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim pan zrobił pierwszą transakcję".

Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay -
- jeszcze 2 tygodnie po wylaczeniu promocji
"oddajemy 30% za placenie karta mc"
mieli na stronie, ze oddaja te 30%.
Zlodzieje niemyte.

Data: 2013-01-21 02:35:39
Autor: Kris
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 11:09:53 UTC+1 użytkownik Q napisał:
Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay -

- jeszcze 2 tygodnie po wylaczeniu promocji

"oddajemy 30% za placenie karta mc"

mieli na stronie, ze oddaja te 30%.

Zlodzieje niemyte.

Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK.
Oni nie żartują i kary milionowe nawet nakładaja jak np udowodnia że reklama wprowadziła w błąd.

Data: 2013-01-21 18:22:44
Autor: Q
Sprytny Bill a 7% WBK
Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK.
Oni nie żartują i kary milionowe nawet nakładaja jak np udowodnia że reklama wprowadziła w błąd.

Cholera wie czy to by przeszlo -
- z jednej strony mieli na stronie, ze promocja trwa
(choc byla to tzw. gowno prawda :),
z drugiej zas mieli napisane, ze promocja trwa do 30 grudnia
lub do wyczerpania puli srodkow premiowych :).

Mam jeszcze maila (z poczatku grudnia) od panienki z CallPay,
ze wyglada na to, ze srodki starcza do konca promocji -
- ale co innego miala napisac? :)

Tak czy siak predzej zglosilbym (wlasnie: gdzie?)
dzialanie tego robionego-na-kolanie CallPay'a -
- sprobuj kupic dwa bilety a potem zadzwon pod nr kontrolny.
Powinny przyjsc dwa smsy (bo kupiles dwa bilety) -
- niestety w 95% przypadkow przyjdzie tylko jeden sms,
z biletem ostatnio zakupionym.

Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem 2 bilety
i nie wiem dlaczego ten system pokazuje tylko ostatnio zakupiony.
Typ juz wypisywal mi mandat, ale zapropownowalem,
ze jeszcze raz kupie bilet (inny) i zobaczymy ile smsow przyjdzie.
Kanar zobaczyl, ze rzeczywiscie mialem wiecej niz jeden bilet
a system pokazywal jedynie ostatnio zakupiony.
Obeszlo sie bez mandatu a na moje pisma CallPay do dzisiaj nie odpowiedzial.
Naciagacze i amatorzy.

Data: 2013-01-21 18:57:42
Autor: osa
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze:
Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem

No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium. Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli biletów KZK GOP.

Data: 2013-01-22 04:17:44
Autor: Q
Sprytny Bill a 7% WBK
No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.

Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje
wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :).

U mnie znali darmowy* nr "callbackowy" (586008020),
ale co z tego jak i tak nie potrafili go obslugiwac...
Chodzi o to, ze wystarczy zadzwonic raz na ten nr
i ma przyjsc tyle smsow ile zakupionych biletow
a kanar kazal mi dzwonic tyle razy ile kupionych biletow :).

Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli biletów KZK GOP.

W Trojmiescie kanary tez boja sie CallPaya :).

PS
W 3m bilety na autobusy/tramwaje/trolejbusy
maja zakres 586008000-586008011
(ponoc od lutego ma dojsc kolej skm).

Darmowy nr "smsbackowy" to 586008020 -
- dzwonilem na niego kilkadziesiat razy
i dwa razy skasowalo mnie na 00:03 min (0,01 zł).
Jak to kurde mozliwe? Przeciez to darmowy nr :).

Data: 2013-01-22 19:44:07
Autor: osa
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu 2013-01-22 04:17, Q pisze:
No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.

Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje
wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :).

Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz biletu ;)

Data: 2013-01-22 20:08:09
Autor: Q
Sprytny Bill a 7% WBK
Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz biletu ;)

Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).

Data: 2013-01-22 20:10:59
Autor: osa
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu 2013-01-22 20:08, Q pisze:
Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).

Nie mam ;) Z pomocą pI udało się zagadkę rozwiązać!

Data: 2013-01-22 14:26:46
Autor: pI
Sprytny Bill a 7% WBK
Mon, 21 Jan 2013 18:57:42 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):

W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze:
Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem

No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium. Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli biletów KZK GOP.

Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
przetestować czy kontrolerzy go znają. Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
SMS, nie zgłaszałem jeszcze do CallPay, ale zaraz uczynię. Trochę OT,
ale cóż ;)

--
pI

Data: 2013-01-22 19:57:55
Autor: osa
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:
Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
przetestować czy kontrolerzy go znają.

No to już wszystko jasne...

Jak już pisałem odpowiadając wyżej Q, gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że w przypadku kontroli gdy masz bilety zakupione to połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz komunikat że nie masz biletu i zostanie naliczona opłata za połączenie ;)

Pewnie dlatego ubzdurałem sobie że to jakieś 0-700 skoro ma się płacić. W czasie kontroli podali mi właśnie numer 7007949 i 7004979 bo sami nie byli pewni. Jest 700? jest, więc nie byłem zdziwiony i myślałem że to numer skrócony (jak to 0-700) ale Ci 'mądrzy' zapomnieli podać kierunkowego... więc się nie mogłem dodzwonić...

Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie spróbuję zadzwonić :)

Dzięki za pomoc w rozwiązaniu zagadki!


Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
Trochę OT, ale cóż ;)

Eneualelea i w spamowaniu na pbb i tak nie przebijemy, a informacje nt biletów mogą się komuś przydać :)

Data: 2013-01-22 20:17:50
Autor: pI
Sprytny Bill a 7% WBK
Tue, 22 Jan 2013 19:57:55 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):

W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:

Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie spróbuję zadzwonić :)

Na 100% bo zawsze po zakupieniu na niego dzwonię (wtedy zamiast
informacji o braku usługi dostaje się sygnał zajętości) i po chwili
przychodzi SMS. W ogóle uważam, że potwierdzenie powinno być wysyłane z
automatu, no ale to już inna bajka może bardziej na p.r.g-s. --
pI

Data: 2013-01-20 12:36:36
Autor: sunwick
Sprytny Bill a 7% WBK
odpowiem na to pytanie na dniach jak dostane/nie dostane zwrotu za te
transakcje grudniowe :)

Data: 2013-01-21 08:34:30
Autor: quiris
Sprytny Bill a 7% WBK
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 10:21:28 UTC+1 użytkownik Kron napisał:
WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html
Oddają 7% wykonanych transakcji internetowych kartą płatniczą.
W regulaminie stoi:
"Z promocji wyłączone są Płatności (...) w punktach prowadzących działalność jako:
(...)
- instytucje finansowe"
Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

Instytucje finansowe mają MCC 6012 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-6xxx/
Sprytny Bill posługuje się MCC 4900 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/

Reasumując - zwrot powinien być.

Pozdrawiam
Robert

Sprytny Bill a 7% WBK

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona