Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy

Data: 2013-06-03 11:44:03
Autor: www2
Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
Mila informacja dla wyjadaczy wisienek i orzechow.

Wlasnie pojawila sie informacja na FB iz... koniec z dyskryminacja Visy ;-)
https://upaid.pl/files/oficjalny_regulamin_aplikacji_Sprytny_Bill_1.06.2013..pdf

§ V Finansowanie płatności
2. Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Klienta 0,97 zł przy płatności jakąkolwiek kartą płatniczą.

Co przy skonczonym (nie)skonczonym cb w sync jest dobra alternatywa do wykrecania roznych warunkow na kartach, choc ING dzisiejsza promocja cos zaczyna robic "ale" (wylaczajac z promocji transakcje e-przelewami itp.)

Data: 2013-06-03 20:53:23
Autor: MarekZ
Użytkownik "www2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d40d939d-52e5-4a43-ad6e-14884a13003e@googlegroups.com...

[...]

Ja tam temu upaid życzę jak najlepiej. Ostry ruch z tymi Visami jako obrona przed znacznym spadkiem obrotów po ś.p. Syncu. Tylko ile wytrzymają na takich warunkach, bo dopłacają do tego biznesu obecnie.

Żeby wygryźli Przelewy24 z rynku. Jak na razie jakość obsługi reklamacji w upaid bez porównania lepsza (oczywiście wiadomo, że głównie wynika to najprawdopodobniej ze znacznie mniejszej ilości klientów), technologicznie muszą jeszcze trochę nadrobić.

Data: 2013-06-03 13:45:27
Autor: www2
Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
Tylko ile wytrzymają na takich warunkach, bo dopłacają do tego biznesu obecnie.

Skad takie info? To, ze normalne transakcje sa obarczone zlodziejskimi stawkami nie znaczy, ze w segmencie rachunkow/e-platnosci nie ma specjalnych stawek?

[...]
Jakies przyklady mozna?

Data: 2013-06-03 22:58:25
Autor: MarekZ
Użytkownik "www2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c78c49c7-d44e-4ce5-a812-f7b364d29e9c@googlegroups.com...

Skad takie info? To, ze normalne transakcje sa obarczone zlodziejskimi stawkami nie znaczy, ze w segmencie rachunkow/e-platnosci nie ma specjalnych stawek?

Zasadniczo "z pierwszej ręki". Dopłacają do transakcji z kart. Innych w chwili obecnej zasadniczo nie mają. Szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczony, że jednak się posunęli do podłączenia kart Visa pod niższą prowizję.

Jakies przyklady mozna?

Obsługi reklamacji? No nie bardzo. Ale mają bardzo konstruktywne podejście do potencjalnie twórczych interpretacji. Nie są jeszcze skostniali i obudowani procedurami jak np. Przelewy24 (choć tam też nie jest najgorzej pod tym względem) :-)

Data: 2013-06-03 14:38:31
Autor: www2
[...]

To 'biedny' plazik tez? Wydawalo mi sie, ze skoro jest taki regulamin to sa jakies "dogadane" warunki z VISA/MC, ze dla e-platnosci jest nizsza marza.... Skoro byloby to takie same marze to po co takie ING nie chcialoby zaliczac ich do spelniania warunkow przy np. konkursie.

Data: 2013-06-03 23:55:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "www2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8ccd06a1-6860-4d4d-b00b-e7f8eadc44ae@googlegroups.com...

[...]

Nie wiem, nie wnikałem aż tak głęboko, może i mają jakieś lepsze warunki (dla kart MC na pewno), ale na pewno nie na tyle lepsze aby nie dopłacać.

Cashback przy kasie jest chyba traktowany inaczej jeśli chodzi o prowizje. Ale to co robi upaid to sprowadza się do normalnej płatności kartą. Zarabiać zarabiają na tych kwestiach związanych z doładowaniami i z biletami. A wprost na płatnościach z tego co wiem, to w tej chwili nie. Każdy z nas, wykonując te płatności (no chyba że na bardzo niskie kwoty), przyczynia się do powiększania ich straty. :/

Data: 2013-06-08 05:25:36
Autor: xbartx
Dnia Mon, 03 Jun 2013 23:55:20 +0200, MarekZ napisał(a):

Każdy z nas, wykonując te płatności (no chyba że na bardzo niskie
kwoty), przyczynia się do powiększania ich straty. :/

Ja od czerwca przestaję się przyczyniać, bo dla 1% to mi się aż tyle klepać nie chce ;)

--
xbartx

Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy